İzlerken tırsacağınız ve Keyif alacağınız bir video :D

Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Boyle büyük cc makinaları boyle adamlara verecen benim gibi 17yasinda adama verirsen ölür :D merak ettim acaba hala yaşıyor mu bu cambaz :) hakkini veriyor makinanın.ama bir şey dikkatimi çekti frenler çok mu iyi :)
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
150
bu şekilde motor kullanırken go proyu kaskın neresine koyuyolarda kamera tam gösterge paneli ve yolu böyle güzel açıdan çekiyor??
 
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
4
Boyle büyük cc makinaları boyle adamlara verecen benim gibi 17yasinda adama verirsen ölür :D merak ettim acaba hala yaşıyor mu bu cambaz :) hakkini veriyor makinanın.ama bir şey dikkatimi çekti frenler çok mu iyi :)

Kişi yaşıyor kardeşim :) Allah hepimizin tekerini düz bastırsın.

Halil abi kullanan. TMF 1000cc yarışmalarında boy gösteriyor. Bu videoda da İzmir Pınarbaşı pistteki yarıştan geriye dönüyordu.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
2:00'daki 150'den 95'e frene bakınca bu adam kolay kolay ölmez diyorum :mrgreen:

Ki zaten sanırım sürücü pist yarışçısı diye biliyorum :cat:
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
64
ilk gözüme takılan 3 gopro oldu meslekten dolayı sanırım :) ama abi beni baya bi gaza getirdi artık almalıyım şu motoru...
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Ne için yani bu hız ve kural tanımaz sürüş ? Hayır pist yarışçısı ise pistte git istediğin kadar bas, hevesini ve gazını almadan da çıkma.. Kişinin pist yarışçısı olması trafikte bu şekilde sürmesini ne meşru kılar ne de kaza yapmama/ölmeme garantisi verir. Ve inanın anlamadığım %90lık bir kesimin alkış tutması ve normal karşılaması. Sizin burada diyeceğiniz her söz sürücünün/videoyu çekenin hayatına direkt etki edecek farkında değilsiniz..
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
150
Ne için yani bu hız ve kural tanımaz sürüş ? Hayır pist yarışçısı ise pistte git istediğin kadar bas, hevesini ve gazını almadan da çıkma.. Kişinin pist yarışçısı olması trafikte bu şekilde sürmesini ne meşru kılar ne de kaza yapmama/ölmeme garantisi verir. Ve inanın anlamadığım %90lık bir kesimin alkış tutması ve normal karşılaması. Sizin burada diyeceğiniz her söz sürücünün/videoyu çekenin hayatına direkt etki edecek farkında değilsiniz..

iyide motosikletle otomobil sürüyormuş gibi normal trafik akışına göre sürersek ne anlamı kalıyor motosikletin?? aralardan sıyrıla sıyrıla slalom ata ata sürekceksin işte bunu. keyfi burda yani bence
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
9
Ya bir şey dikkatimi çekti polisler çevirmede durdurdu acaba sonuç ne oldu? Ayrıca hakkını vermek lazım helal olsun...

Motorun marka ve modeli ne? Bir yerlerde yazıyorda ben mi görmüyorum aceb...

Saygılarımla
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
378
2:00'daki 150'den 95'e frene bakınca bu adam kolay kolay ölmez

Bu siniftaki motorlari herdaim yuksek devirde surersen eger, gaz kolunu kapattigin an cok ciddi motor freni olur. İsin sirri bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

Ayrica, bu adamdan pek hoslanmiyorum. egosunun yuzunden bigun telef olacak.
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
Kullanan arkadaşın kabiliyeti ortada olsada teşekkür edemiyorum hatta tasnif etmiyorum.
Birde bana mı öyle geldi bilemiyorum ama kilometre saatinin iyi bir kalibrasyona ihtiyacı var.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Kişi yaşıyor kardeşim :) Allah hepimizin tekerini düz bastırsın.

Halil abi kullanan. TMF 1000cc yarışmalarında boy gösteriyor. Bu videoda da İzmir Pınarbaşı pistteki yarıştan geriye dönüyordu.
Hayabusa halilmi? v:) Pardon videoyu izlemeden sormuştum videoyu açınca o olduğunu gördüm . kendisi bi ara iş için Tvs apache kullanıyodu ve ben tvs alırken kafamdaki soru işaretlerini silmişti :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
iyide motosikletle otomobil sürüyormuş gibi normal trafik akışına göre sürersek ne anlamı kalıyor motosikletin?? aralardan sıyrıla sıyrıla slalom ata ata sürekceksin işte bunu. keyfi burda yani bence

Siz olayı tamamen yanlış anlamışsınız, motor anlamını trafik akışına aykırı sürerek kazanmaz. Bir gün 250-280le slalom yaparken bir otomobil sürücüsü sizi fark etmeden veya hızınızı kestiremeden şerit değiştirmeye kalkarsa o zaman zevkini görürsünüz. (umarım hiç kimse görmez böyle bir 'zevki') Hatta belki anlayamadan bi kaç dakika içinde ölürsünüz. Arkanızda bıraktıklarınıza olur olan. Neyse aslında daha sayfalarca yazılabilir ama sivrisinek-davul meselesi..
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Trafikteki şahincilere giydirip, bu ve bunun gibi tipleri savunan zihniyeti anlamıyorum.
Yok yetenekliymiş de, pist yarışçısıymış da bilmem ne.
O zaman kıçınızın dibinden geçen otomobil sürücüsüne de lütfen ana avrat saydırmayın.
Ha bu arada bu herif en son kıçını kırmıştı.

[yt]bRFTUoZEG-I[/yt]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst