- Katılım
- 31 Mar 2006
- Mesajlar
- 99
Kim olursa olsun bu tarz bir sürüş ile ss motor sürücülerine kötü örnek olmaktan başka bir şey değil.
Tamam verdiği haz hiçbirşeye değişilemez ama başkasının canına verdiği zararın vicdan azabı da hiçbir acıya değişilemez.
Yapmayın arkadaşlar. Size verilen hayatı, ailenizin ve arkadaşlarınızın size olan sevgisini bu kadar hiçe saymayın.
Yok ben bunları düşünmem sana ne benim hayatımdan diyorsanız. Eyvallah.
Ama unutmayın kaza yapacağınız arabadaki masum insanların ve daha ufacık bebeklerin vebaline girerseniz sonradan acısı çoooook büyük olur.
Buradaki hiç kimseyi şahsen tanımıyorum ve kimsenin şahsına bir lafım yok. Sadece içimizde ara sıra bizi gaza getiren şeytana bi s.git demeyi bilelim. :cat:
Tamam verdiği haz hiçbirşeye değişilemez ama başkasının canına verdiği zararın vicdan azabı da hiçbir acıya değişilemez.
Yapmayın arkadaşlar. Size verilen hayatı, ailenizin ve arkadaşlarınızın size olan sevgisini bu kadar hiçe saymayın.
Yok ben bunları düşünmem sana ne benim hayatımdan diyorsanız. Eyvallah.
Ama unutmayın kaza yapacağınız arabadaki masum insanların ve daha ufacık bebeklerin vebaline girerseniz sonradan acısı çoooook büyük olur.
Buradaki hiç kimseyi şahsen tanımıyorum ve kimsenin şahsına bir lafım yok. Sadece içimizde ara sıra bizi gaza getiren şeytana bi s.git demeyi bilelim. :cat: