ali can'ı ilk bende izlediğimde garipsemiş "yav böyle insanlarda varmı" diyip yargısız infaz etmiştim

ancak birkaç videosunu meraktan izleyince aslında kendisinin doğal,özgürce davranan bir insan olduğu gördüm.Belki etrafımızdaki "en samimi" insandan daha samimi birisi diyebilirim.Özgürce hayatını yaşayıp bunu paylaşan keyifli bir insan.Kendisi bmw nin özel müşterilerinden olduğundan bmw nin hemen hemen tüm modellerini kullanmış birisi ve asıl işide uluslar arası tır şöförlüğü olan ilginç bir birisi.Anlattıkları şakayla karışık gerçek şeylerdir.Ben beğeniyorum şahsen arada stres atmak için bile izlenir bu adam
