mustanoglu Nickli Üyeden Alıntı
dostum senin sorunun ne ha ? bir an sandım ki hastasısın. paran az diye insan planet mi alır . git 3,5 jawa al bari ...
işte bu ya akıl hastası ha...
1999 senesinde 1977 model planet 3e 1200 tl masraf edip hala benden 1100 km uzakta garajımda duran babamdan bana devir olan motorumuzu toplamıştım...kendim boyayıp.motor kısmını ustayla beraber çannakkale merkezde.süreç zor,doğrudur ama zevk şahane.yeri geldi mavikartalımı tekmelemiştim,yeri geldi kalkık ön çamurluğundan onu öpmüştüm...
sevgili G-han istanbulda usta konusunda yardımcı olamıycam ama parça konusu hiç ama hiç dert değil.şu eminönündeki parçacılarda (özellikle aralardaki) konyadan parçaları getiriyorlar.masraflı olacağını garanti ederim.aldığın motorun resimlerini platinlimi elektronikmi falan daha açık anlatırsan yardımcı olmaya çalışırız.
Bu motorlar kendi zamanlarında zevk için değil ihtiyaç için kullanıldıkları için herbirinde 2. el kitap gibi birilerinin hatıraları ve anıları var....tabiii ki bana göre..sevgiler.