ızh planetta 3 alıyorum bol bol yardımınıza ihtiyacım var

Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
motosikleti aldım sayılır az bi süreç kaldı aranızda ızhden anlıyan bana yardıcı olacak olan varmı motorun bi kac problemı varmıs mesela platin yedek parcayı nerden temın edebilirim istanbulda ustası bulunurmu yardımlarınız için şimdiden teşekküler::pala::
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
izh-planeta-5.jpg_thumb.jpg


bunun tamircisi var burada sadece mz jawa ve bu planetlere bakıyor. ufak tefek parçaları da var.

2005%5C09%5C04%5Cbikepics-422624-320.jpg


bunu diyorsan pek bilgim yok. çok az kaldı bu modelden osmaniyede
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
malesef mavilerden yanı 3 alıyorum işim baya zor olacaga benzıo elbet bana yardımcı olacak birileri vardır forumda :wiinkk: bu arada herkesin kandili mübarek olsun
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
bakmadım değil fakat ögrenci olduğum için bütcem yetmıyo buna :D
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
plamet 3 lerde 5 le aynı motora sahip sadece silindir kaburgaları farklı daha yuvarlak onunkiler
ona göre bende parça olması gerek platinleri daha bir hafta önce gördüm biyerlerde ama yine sokuşturdum bir yerlere.
bende hala onların ilk modeli var 69 model sadece tek silindirden çift silindire çevirdim yani planet 5 motoru taktım.
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
plamet 3 lerde 5 le aynı motora sahip sadece silindir kaburgaları farklı daha yuvarlak onunkiler
ona göre bende parça olması gerek platinleri daha bir hafta önce gördüm biyerlerde ama yine sokuşturdum bir yerlere.
bende hala onların ilk modeli var 69 model sadece tek silindirden çift silindire çevirdim yani planet 5 motoru taktım.

yani parça olarak planet 5 in parcalarını kullana biliriz diyosunuz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------

hocam bu motoru alırsan 3 ayda 1000 liralık benzin yakarsın:)

altımda bi motorum olsunda varsın yaksın sesi yine yeter bana :)
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
86
ilandaki makına 1000tl ,şimdi bi motosıkletı alıp restore etmek 1000tl den daha uyguna halledilecek bı iş mi?öyleyse bende alayım toplayayım.
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
siz bilirsiniz alıp toplaya bilirsiniz tabiki :)
ben uğraşmayı sevdiğim için böle bişe seçtim eğer uğraşmak istemezseniz bu motoru alıp paşa paşa bine bilirsiniz :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şekilli motor bence alınır,izmir-bursa-istanbul parça problemi yaşamazsın ama 5lt/100km'de yakacağından şüphe etme.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum senin sorunun ne ha ? bir an sandım ki hastasısın. paran az diye insan planet mi alır . git 3,5 jawa al bari ...
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Çok ugraştırır.Mondial 100 lük cub al daha iyi.Marşa zor basarsın ayagını parçalarsın.Yagı ayarlayamazsın köfteci gibi gezersin.Az atarsın motoru eline alırsın.Bide üzerlerindeki orjinal ölçülerdeki lastikleri asfaltda felaket kayar.Her virajda yeri öpebilirsin.Zangır zangır titrer.100 km de 5 litreden az yakamazsın.Yag pas.yedek parca.:farao::farao:Alternatif olmasa anlarım da yaptıgı her işi yapabilecek muadilleri var.Son sahibi olmak veya 20 yıl öncekilerin çektiklerini çekmek ,birazda tamir ögrenmek istiyorsan al.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok ugraştırır.Mondial 100 lük cub al daha iyi.Marşa zor basarsın ayagını parçalarsın.Yagı ayarlayamazsın köfteci gibi gezersin.Az atarsın motoru eline alırsın.Bide üzerlerindeki orjinal ölçülerdeki lastikleri asfaltda felaket kayar.Her virajda yeri öpebilirsin.Zangır zangır titrer.100 km de 5 litreden az yakamazsın.Yag pas.yedek parca.:farao::farao:Alternatif olmasa anlarım da yaptıgı her işi yapabilecek muadilleri var.Son sahibi olmak veya 20 yıl öncekilerin çektiklerini çekmek ,birazda tamir ögrenmek istiyorsan al.

traktör kullansa daha iyi
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
dostum senin sorunun ne ha ? bir an sandım ki hastasısın. paran az diye insan planet mi alır . git 3,5 jawa al bari ...

akıl hastası derken insan tutkuları oldugu bişeye elbet bedel öder ki sen motora tutkulu bi insansın ki burdasın eger başkalarının sözüyle gitseydin 4 tekerde devam edebilirdin ki bende eskı motorlardan hoslanıyorum çin malı 2gün sonra dagılcak motorları sevmıyorum ki biliyosunurdur benzin parasından kısıcam diyenler çin malı motorların kırık cıkıgıyla ugrasıyo ben bu motorların saglamlıgını ve keyfını bildiğim için bunlara yöneldim tavsiyeleriniz için teşekkürler yinede :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:18 ----------

Şekilli motor bence alınır,izmir-bursa-istanbul parça problemi yaşamazsın ama 5lt/100km'de yakacağından şüphe etme.

bunu duyduguma gercekten sevındım parca konusunu gercekten kafaya takmıstım yakıt konusunu gayet iyi biliyorum :) teşekkürler
 
Katılım
24 Haz 2010
Mesajlar
85
mustanoglu Nickli Üyeden Alıntı
dostum senin sorunun ne ha ? bir an sandım ki hastasısın. paran az diye insan planet mi alır . git 3,5 jawa al bari ...

işte bu ya akıl hastası ha...
1999 senesinde 1977 model planet 3e 1200 tl masraf edip hala benden 1100 km uzakta garajımda duran babamdan bana devir olan motorumuzu toplamıştım...kendim boyayıp.motor kısmını ustayla beraber çannakkale merkezde.süreç zor,doğrudur ama zevk şahane.yeri geldi mavikartalımı tekmelemiştim,yeri geldi kalkık ön çamurluğundan onu öpmüştüm...
sevgili G-han istanbulda usta konusunda yardımcı olamıycam ama parça konusu hiç ama hiç dert değil.şu eminönündeki parçacılarda (özellikle aralardaki) konyadan parçaları getiriyorlar.masraflı olacağını garanti ederim.aldığın motorun resimlerini platinlimi elektronikmi falan daha açık anlatırsan yardımcı olmaya çalışırız.
Bu motorlar kendi zamanlarında zevk için değil ihtiyaç için kullanıldıkları için herbirinde 2. el kitap gibi birilerinin hatıraları ve anıları var....tabiii ki bana göre..sevgiler.
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
mustanoglu Nickli Üyeden Alıntı
dostum senin sorunun ne ha ? bir an sandım ki hastasısın. paran az diye insan planet mi alır . git 3,5 jawa al bari ...

işte bu ya akıl hastası ha...
1999 senesinde 1977 model planet 3e 1200 tl masraf edip hala benden 1100 km uzakta garajımda duran babamdan bana devir olan motorumuzu toplamıştım...kendim boyayıp.motor kısmını ustayla beraber çannakkale merkezde.süreç zor,doğrudur ama zevk şahane.yeri geldi mavikartalımı tekmelemiştim,yeri geldi kalkık ön çamurluğundan onu öpmüştüm...
sevgili G-han istanbulda usta konusunda yardımcı olamıycam ama parça konusu hiç ama hiç dert değil.şu eminönündeki parçacılarda (özellikle aralardaki) konyadan parçaları getiriyorlar.masraflı olacağını garanti ederim.aldığın motorun resimlerini platinlimi elektronikmi falan daha açık anlatırsan yardımcı olmaya çalışırız.
Bu motorlar kendi zamanlarında zevk için değil ihtiyaç için kullanıldıkları için herbirinde 2. el kitap gibi birilerinin hatıraları ve anıları var....tabiii ki bana göre..sevgiler.

desteğinize cok teşekkür ederim inanın bu yorumlarla baya morelim bozulmustu şimdi benım gibi düşünen insanların oldugunu anlayınca cok mutlu oldum motor şu an elimde değil 5 güne kadar elimde olur bende bütün eksik gediklerini gerek resimlerle gerekse çizimlerimle anlatırım desteğinize ve ilginize cok teşekkür ederim :flower:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
desteğinize cok teşekkür ederim inanın bu yorumlarla baya morelim bozulmustu şimdi benım gibi düşünen insanların oldugunu anlayınca cok mutlu oldum motor şu an elimde değil 5 güne kadar elimde olur bende bütün eksik gediklerini gerek resimlerle gerekse çizimlerimle anlatırım desteğinize ve ilginize cok teşekkür ederim :flower:

bak pişman olursun:p
 
Katılım
23 Ağu 2011
Mesajlar
1
planeta 3

slm arkadaşlar bende 1974 model planet 3 var bana bunu orjınal parcası lazım elin de olan var mı aranılan parcalar depo arması yan ceplik arması orjınal oturak gri renk te oturak kople olabilir yada sadece klıff
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst