İyiki doğdun SkullHunter :)

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
yeni yaşInda umarIm ,
hayat daha az yorsun, daha az aksiyon yaşatsIn :)
röLanti de günLer diLiyorum Erhan.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Erhan doğum günün kutlu olsun..... :rendeer:

Sağlıklı mutlu başarılı motosiklet üzerinde yıllar senin olsun.....

İyki doğdun...... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun erhan..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
nice senelere kardeşim :rendeer:
inş. hersene daha da çok mutlu ve huzurlu olursun :rendeer:
iyiki doğdun iyiki varsın iyiki seni tanımışım mutlu yıllar:rendeer:

 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
BÜYÜK PATRON Doğum günün kutlu olsun, nice sağlıklı mutlu ve motosikletli yıllara :rendeer: :cat: :rendeer:
Acı ama gerçek yaşlandın be :queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
patron kac oldun 33 mu:D bak bz gelecz sen gelmessen yalovaya olay cıkar haberın olsn :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
patron d.günün kutlu olsun bundan sonraki yaşantın sevdiklerinle sağlıklı,huzurlu,neşeli,başarılı ve mutlu geçmesi dileklerimle
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Nice mutlu senelere Erhan. Allah mutlu, huzurlu uzun bir ömür versin.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Oooo patronum nice mutlu yıllara, Rabbim yeni yaşında ve ömrün boyunca sağlık sıhhat huzur ve mutluluk versin.
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, daha umutlu ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim.O gülen yüzün hiç solmasın kardeşim Nice senelere..
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
mutlu seneler.herşey gönlünce olsun inşallah.keşke demiyeceğin bir sene olmasını dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst