Iyiki dogdun sevgili Mod'um

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
feysbuk'ta bugun sitemizin moderatorlerinden Olcay (Eyong) abimizin dogum gununun oldugunu farkettim ,baktim topic yok,acayim dedim bi tebrik topic'i
2 Tekerle nice birlikte saglikli ve mutlu senelere Olcay abi :rendeer::rendeer::rendeer:
bu arada ayiptir sormasi,kac yasina girdin abi ?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Doğum günün kutlu olsun Olcay.. Nice sağlıklı mutlu ve huzurlu yaşlar dileğimle..:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
İyiki doğdun olcay. Nice mutlu yıllara:rendeer:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yeniyaşın hayırlı olsun olcay kardeş,sağlık,mutluluk,huzur ve barış seninle olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay be adamın ömründen 1 sene daha gitti gözümüzün önünde :p Nice mutlu 35 senelere eyong :p
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
dostum yeni yaşın ve yeni yılın tüm dileklerinin ve beklentilerinin gerçekleşeceği yıl olması dileğiyle nice senelere:cat::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Geçmiş olsun,her gencin başına gelir böyle şeyler....
Sıkılma rahat ol,her ne kadar Yaş otuz beş yolun yarısı eder deseler de......
Gerçekler acıdır,acıtır derler vardır gerçek payı tabii ki.......

Hediyem bu kadar kabul edersen.

Cahit sıtkı tarancı'nın en bilinen şiiri. 35 dizeden oluşur.

yaş otuz beş! yolun yarısı eder.
dante gibi ortasındayız ömrün.
delikanlı çağımızdaki cevher,
yalvarmak, yakarmak nafile bugün,
gözünün yaşına bakmadan gider.

şakaklarıma kar mı yağdı ne var?
benim mi allahım bu çizgili yüz?
ya gözler altındaki mor halkalar?
neden böyle düşman görünürsünüz,
yıllar yılı dost bildiğim aynalar?

zamanla nasıl değişiyor insan!
hangi resmime baksam ben değilim.
nerde o günler, o şevk, o heyecan?
bu güler yüzlü adam ben değilim;
yalandır kaygısız olduğum yalan.

hayal meyal şeylerden ilk aşkımız;
hatırası bile yabancı gelir.
hayata beraber başladığımız,
dostlarla da yollar ayrıldı bir bir;
gittikçe artıyor yalnızlığımız.

gökyüzünün başka rengi de varmış!
geç farkettim taşın sert olduğunu.
su insanı boğar, ateş yakarmış!
her doğan günün bir dert olduğunu,
insan bu yaşa gelince anlarmış.

ayva sarı nar kırmızı sonbahar!
her yıl biraz daha benimsediğim.
ne dönüp duruyor havada kuşlar?
nerden çıktı bu cenaze? ölen kim?
bu kaçıncı bahçe gördüm tarumar?

neylersin ölüm herkesin başında.
uyudun uyanamadın olacak.
kimbilir nerde, nasıl, kaç yaşında?
bir namazlık saltanatın olacak,
taht misali o musalla taşında.

Cahit Sıtkı TARANCI
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İyi ki doğdun ucuz kereste :p (Eyong un anlamı,yanlış anlaşılmasın).

Nice yıllara:cat:

(Yüzyıllık çınar gibisin maaşallah:)Yaşlandın iyice..650 R ı satta bir burgman 400 al bence :))


Yaa bu arada 35 olduğundan eminmisiniz ? Bi chat sitesinde aynı özelliklere sahip 1980 doğumlu bir arkadaş varmış araştırmalarım sonucu buldum :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum günün kutlu olsun Eyong, nice senelere :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst