- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,062
Volkanım hepi börttey efendim
:rendeer::rendeer::rendeer:
abi nettin sen yhauw:cyclopsan ben açıcaktım bu konuyu
İyi ki doğdun Volkan abiciciğm:rendeer: Abilerin abisi viper1'imiz bizim nice mutlu senelere:rendeer::rendeer::rendeer: