İyi ki Doğdun Viper_1

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Volkanım hepi börttey efendim :)

:rendeer::rendeer::rendeer:

abi nettin sen yhauw:cyclopsan ben açıcaktım bu konuyu:pr: tüh bea kaçırdık keşke gece 1 de açsay mışım sabah kalkınca açiim ddim öğlen kalktık :p Yine de teşekkürlerimi sunmadan geçemem :cat:

İyi ki doğdun Volkan abiciciğm:rendeer: Abilerin abisi viper1'imiz bizim nice mutlu senelere:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İbrahim abi (Gelişim Sürücü Kursu), Yasin abi (Su Silahı) ve okyanus43, D C R, PIERzig, Baltassar, crayzboyone ;
tebrik ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum... :rendeer:

bu arada dogum günü hediyesi bunlarla bi aksam yemeği ayarladık sana aksama hazırlan seni almaya bunlar gelicek :cherry:

Ben yerim onları :cherry:

abi nettin sen yhauw ben açıcaktım bu konuyu tüh bea kaçırdık keşke gece 1 de açsay mışım sabah kalkınca açiim ddim öğlen kalktık Yine de teşekkürlerimi sunmadan geçemem İyi ki doğdun Volkan abiciciğm Abilerin abisi viper1'imiz bizim nice mutlu senelere

Ahmet kardeşim düşünmen yeter. Saol :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
niçe mutlu yılar sevdiklerinle beraber :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu yıllar viperim volkanım,herşey gönlünce olsun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Doğum günün kutu olsun kardeşim.

MT'de ne zaman bir doğum günü kutlasak içim burkulur acccccık.

Benim doğum günümde hiçbiriniz kutlamadınız. :salut:

:)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Doğum günün kutlu olsun, tekerine taş değmeye Volkan. :rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2008
Mesajlar
51
doğum günün kutlu olsun nice mutlu kazasız belasız yıllar
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi ki doğdun viper, iyi ki doğdun 1..::fool::

İkişer ikişer gruplanmış:wiinkk: çok sayıda teker, bir o kadar çok da mutluluk, başarı, sağlık dilerim yeni yaşında...

Bir de uzun zaman oldu görüşmeyeli, bu aralar bir ihtimal beni bekleyin Eskişehir..:)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
İyi ki doğdun viper, iyi ki doğdun 1..::fool::

İkişer ikişer gruplanmış:wiinkk: çok sayıda teker, bir o kadar çok da mutluluk, başarı, sağlık dilerim yeni yaşında...

Bir de uzun zaman oldu görüşmeyeli, bu aralar bir ihtimal beni bekleyin Eskişehir..:)

olcan, kapılar açık ardına kadar :)

volkanım viper'im canım kardeşim yeni yaşını en içten iyi ve güzel dileklerimle kutlarım :) allah nice yaşlara eriştirsin. allah gönlüne göre versin kardeşim :) görüşelim :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
halis; tugcetugce; mostwanted_57; Endurocu01; aargh; BIYIKLI ;
Abilerim, kardeşlerim, dostlarım, güzel insanlar; tebrik ve iyi dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum... :rendeer::rendeer:

Benim doğum günümde hiçbiriniz kutlamadınız. :salut:

:mrgreen: Dostum o zaman senin de geçmiş ve gelecek doğum günün kutlu olsun :)

İyi ki doğdun viper, iyi ki doğdun 1..::fool::

İkişer ikişer gruplanmış:wiinkk: çok sayıda teker, bir o kadar çok da mutluluk, başarı, sağlık dilerim yeni yaşında...

Bir de uzun zaman oldu görüşmeyeli, bu aralar bir ihtimal beni bekleyin Eskişehir..:)

Teşekkürler olcan. :) Teşekkürler 138. :p Biliyosun sana her zaman kapımız açık. Her zaman bekleriz...

volkanım viper'im canım kardeşim yeni yaşını en içten iyi ve güzel dileklerimle kutlarım :) allah nice yaşlara eriştirsin. allah gönlüne göre versin kardeşim :)

İyi dileklerin için teşekkürler dostum :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İyi ki doğdun viper, iyi ki doğdun 1..::fool::

İkişer ikişer gruplanmış:wiinkk: çok sayıda teker, bir o kadar çok da mutluluk, başarı, sağlık dilerim yeni yaşında...

Bir de uzun zaman oldu görüşmeyeli, bu aralar bir ihtimal beni bekleyin Eskişehir..:)
Yalnız gitmek yok :p

Not: Adam nereye giderse peşine takılıyorum :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst