Volkanım hepi börttey efendim
:rendeer::rendeer::rendeer:
Khutuck (Fırat) , uzun süredir internetten yazıştığım , dost ve arkadaş olarak bildiğim
fakat bir türlü yüz yüze muhabbet fırsatımın olmadığı dostum... :mrgreen: Çok teşekkür ederim...
Shrieker, THE_LANCET, playboy_77, woxter, ELINT, VaScO1925, mondializzet100, ESN,
kuyucadısı, RifatKardu, arslanfb, forrap, delipoyraz, JeopardY, just_hmz_26, hayati, praetorian ;
Dostlarım, güzel insanlar ; tebrik ve iyi dilekleriniz için, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum :rendeer: :rendeer:
iyiki dogdun volkan motor üzerinde torunlarını gezdirirsin insallah...
Güzel bir dilek Taha :mrgreen: saol
Volkan Abi doğumgünün kutlu olsun...Motorun,ailen ve bizlerle birlikte nice mutlu senelere...Biraz erken kutladık geçen senin doğumgününü ama o geceyi bi ara tekrarlarız :cherry:
Hamza kardeşim saolasın. Bir sonraki doğum gününde görüşmek üzere :mrgreen:
Ben daha çok çok yeniyim aranızda hiç birinizi tanımıyorum arkadaşlar.. Ama her ne kadar tanımasamda Sevdiklerinle Nice Mutlu ve Huzurlu Senelere arkadasım..
Dostum ; aramıza hoşgeldin. Buradaki bütün insanlar birbirinden değerlidir. :rendeer: Sen de en kısa zamanda herkesle tanışırsın... :cat:
@
mondializzet100, pastayı bi zahmet moderatörler bölüştürsün
