İyi ki doğdun Gürükan (Komtan)

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Pardon GKN yanlış resim olmuş :cherry:



Bi fuar hatırası daha Komtan ve Discordian :cherry:
p1090321smallgq8.jpg

Discordian 2CT:p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ula Gurkan herkese tesekkur alıntısı yapmıssın birtek bana yapmamışsın... Alacagın olsun. ::pokey::
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
:cherry::queen::queen:lai taiçi kızları yolluyorum sana hedaye olarank:queen: ne oldugunu sorma bende bilmiyom puhahahaaa ama iyi bişeydir heralde :p
hapıy bırt dey canım benım yıykı varsın senı seviyem sende beni sevecekmisin :queen::queen::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Dogun gununuz kutlu olsun Komtanım. Sevdiklerinizle ve motorunuzla nice uzun yıllara.....
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Gürkanım iyi doğdun Allah nice nice uzun ömüler versin,sağlıkla,mutlulukla,ağız tadıyla...
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
ELINT, atlantic, MSN e ekleyip kaybolan DARKDIAMOND Oğuz abi, sevgili yeschim cbr hayırlı olsun tekrardan bu arada :), sevgili alper_tim, alix35, tgb_, cemal yortanlı cemal abim, desperadost ogün abi, cerrahi denen şahıs, ümmet abi hediye için sağol bu arada :), canercamalan, PIERzig, rolo, ODUNCU (yıllara meydan okuyorum :p), OGLUMVE BEN adaş gürkan kemal abi :p, SmirnouF Erel, aye ve arka lastiği, Baltassar, Birkannn, AYGÜL, mostwanted_57, ozan150zc, BBRR, GhostRider-L, tanrinin_kirbaci34 (çok talep olursa sinop mt ye tayinini çıkaracam), gezgin_33, headquarters hasan, Wallace, serdar23_Bilgem, hell24, csem66, dynner ve tabiki sitemkar kardeşim GorkeM, arada adını kaçırdığım, hatırlayan, hatırlamayan, yazan, yazmayan, arayan, mesaj atan, düşünen bütün dostlar sağolsun, hep beraber nice mutlu yıllara inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst