Aslında ikinizde kendinize göre haklısınız ama konu dağılmasın diye konu dışına çıkmıycam,
2,5 sene ixon kullandım çok memnun kaldım fiyatıda 100 tl idi haalada 100 tl ne su ne yağmur ne rüzgar geçiriyo,kuzenimde 400 tl lik alpinestar var suda geçiriyo rüzgarda,arkadaşlarımın kullandığı held,prohel vs. gibi markalardan çok daha iyi bir ürün,şuan dainese marka kullanıyorum ama onuda bi arkadaşıma satma durumum var,satıncada kendime yeni bir mont almak istiyorum ixon u zaten biliyorum ama birde aynı fiyatlara motomaxonlıne shop da bering diye bir ürün dikkatimi çekti ve arkadaşlardan kullananlardan bilgi almak istiyorum...