İxon mu Berıng mi ???

Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Arkadaşlar bu montların ikiside fransız malı,ikisininde fiyatları hemen hemen aynı,kullanan ve bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim ??? ixon yıldız ticarette satılıyo,berıng motomaxonlıne shop ta ...:silent:
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
bence ikisini de alma .kendini begenmis pis irkci bir millete para kazandirma.japon var alman var var da var ama fransiz alma hem turk hem islam dusmani bir milletin malini alma.kalitesi ne olursa olsun. .benim sahsi fikrim kizmaca yok..
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
bence ikisini de alma .kendini begenmis pis irkci bir millete para kazandirma.japon var alman var var da var ama fransiz alma hem turk hem islam dusmani bir milletin malini alma.kalitesi ne olursa olsun. .benim sahsi fikrim kizmaca yok..

Yahu boyle sacma yorum olurmu yaa. Deli olmak icten degil. Sana ne Fransiz hukumetin sacmaligindan . Senelerce bu aptal zihniyet ile Yunanlilarada dis bilemedikmi, ne olsu sonunda? Baktim adamlarda bizim gibi halk bir birini seviyor politikacilarin dusmanligiymis meger.

Arkadas butcesine gore bir sey alacak irkcilik dusuncelerinizle her yeri kirletmeyin.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Aslında ikinizde kendinize göre haklısınız ama konu dağılmasın diye konu dışına çıkmıycam,
2,5 sene ixon kullandım çok memnun kaldım fiyatıda 100 tl idi haalada 100 tl ne su ne yağmur ne rüzgar geçiriyo,kuzenimde 400 tl lik alpinestar var suda geçiriyo rüzgarda,arkadaşlarımın kullandığı held,prohel vs. gibi markalardan çok daha iyi bir ürün,şuan dainese marka kullanıyorum ama onuda bi arkadaşıma satma durumum var,satıncada kendime yeni bir mont almak istiyorum ixon u zaten biliyorum ama birde aynı fiyatlara motomaxonlıne shop da bering diye bir ürün dikkatimi çekti ve arkadaşlardan kullananlardan bilgi almak istiyorum...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Konuyu açan arkadaşım, tecrübe etmediğim için yorum yazamıycam ama şunu da yazmadan edemiycem;

bence ikisini de alma .kendini begenmis pis irkci bir millete para kazandirma.japon var alman var var da var ama fransiz alma hem turk hem islam dusmani bir milletin malini alma.kalitesi ne olursa olsun. .benim sahsi fikrim kizmaca yok..

Bu yorumu silemez misiniz ya, nedir bu böyle?!? Yok siyasetti yok bilmem neydi deyip konular kitleniyor, ben uzun süredir böyle ırkçı-dinci-gerici ve saçmalığın daniskası bir yorum okumadım. FORUMU KİRLETMEKTEN BAŞKA HİÇBİRŞEY DEĞİL BU.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst