- Katılım
- 31 Ocak 2005
- Mesajlar
- 2,031
yağmurunda karında ne olduğunu biliyorum,keşke geçen hafta makinam yanımda olsaydıda o sağnak yağan yağmurda nasıl gezi yapılır gösterebilseydim.Açık havada herkes biner motora motorcuysan karakışda bin diyecem bizim resimlerde hava hep açık çünkü yağmurlu havada fotoğraf makinesini çıkarmıyorum zarar görür diye.Ama şahitlerim var:queen: