IV. Ankara "Güneş Duası" Buluşması (resim eklendi)

Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
20
Schuberth, Arai ve Shoei üst sınıf olarak nitelendirilen çok kaliteli kasklardır. Bunların arasındaki tercih tamamen kişisel zevke bağlıdır. Çok kaliteli başka markalarda vardır ama gerek güvenlik gerek sessizlik gerek estetik ve rahatlık testlerinde bu üç markanın toplamda aldığı puanları alamamışlardır.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Schuberth,cok da fiyatlı değildi sanırım .tam bakmadım ama fiyatına.demekki bayideki adamcağız doğru sölemiş.
bayideki fiyatını bilen varmı bunun?
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
105
way bea bu teknoloji uydu resimleri, havanin son durumu, logo falan :) iyi calisma Prometheus hyosung gt250r' ida alsan tam olacak :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
2move' Alıntı:
Schuberth,cok da fiyatlı değildi sanırım .tam bakmadım ama fiyatına.demekki bayideki adamcağız doğru sölemiş.
bayideki fiyatını bilen varmı bunun?
400 Euro...
Ben de onu soracaktım sana fiyatını görüe göre nasıl dandik olabileceğini düşündün diye :mrgreen: Görmemişsin demek :queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Prometheus' Alıntı:
400 Euro...
Ben de onu soracaktım sana fiyatını görüe göre nasıl dandik olabileceğini düşündün diye :mrgreen: Görmemişsin demek :queen:

:queen: :queen: :queen: ulan tam hevesleniyorum iyi ve ekonomık bir kask buldum diye...güm !!! 400 euro!!! kapı gibi.bu gidişle nolan alıcam heralde bende kaliteli kask oda hemde fiyatıda 200ytl civarı dimi??
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
2move' Alıntı:
:queen: :queen: :queen: ulan tam hevesleniyorum iyi ve ekonomık bir kask buldum diye...güm !!! 400 euro!!! kapı gibi.bu gidişle nolan alıcam heralde bende kaliteli kask oda hemde fiyatıda 200ytl civarı dimi??
Nolan N61 ya da arkadaşlarındaki gibi Lazer Vertigo alalım sana da... Buluşmaya gel de konuşalım detaylıca :)
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
purometus kardeş sen hep toplantıdiyorsun gelmekisteriz ama işyerimde yalnız çalışıyorum oyüzden gelemiyoruz zaten kartopu oldukbiz buyılyazın inşallah toplanırız ankara gurubu olarak :cat:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
gelmeye çelısıcam.belkı bıraz gec gelırım yanınıza..ararım yıne gelmeden
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
motorcuq' Alıntı:
purometus kardeş sen hep toplantıdiyorsun gelmekisteriz ama işyerimde yalnız çalışıyorum oyüzden gelemiyoruz zaten kartopu oldukbiz buyılyazın inşallah toplanırız ankara gurubu olarak :cat:
Abi sen gel bekleriz biz :) Yeter ki tanışalım kaynaşalım :cat:
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
inşalah ilk fırsatta gelecem kafeye ama sanayıde dükkan kapatmak olmuyo heran müşterigelebiliyo oyüzden gelemiyorum ilfırsatta ziyaret edecem sizleri salıcakla kalın.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
motorcuq Sanayii'ye biz gelelim bi ara seni ziyarete en güzeli bu olcak sanırım...
--------------------------------------------------
Bu arada bu buluşma bugün gerçekleşti fakat ortalarda kimseyi göremiyorum. Prometheus halen dönemedi sanırım resimleri bekliyoruzz.... :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Evet bir buluşmayı daha sonlandırdık. Güneşli havalar için duamızı ettik ne kadar kabul olursa :) Gökten kemik yağarsa şaşmayın just_life'ın duası kabul oldu demektir :queen:

Bugün yine +1 olduk ve toplam Ankaralıların sayısı 11'e çıktı. Ancak buluşmadaki üyeler;
Prometheus (halay başı)
just_life (çok eskilerden :p )
grave (eski mb2908)
Mozaik (ev sahibi ekip)
argalad (geçen hafta aramıza katıldı)
ve son olarak bu hafta aramıza katılan ve motosikletiyle gelen bambametu.

Esasen buluşma amacımız oturup sohbet etmekti yine (hava muhalefeti yüzünden) ancak Mozaik'in sipariş etmiş olduğu Revit montu ile Lazer Vertigo kaskı gelmişti, onları almaya MotoArt'a (Yamaha Bayi) gittik. Giderken de yol üzerindeki yeni açılan Jinlun bayisine uğradık.

00005974qq.jpg

Soldan sağa Mozaik, argalad, Prometheus, just_life, grave, bambametu.

00005986yl.jpg

"Nereye bakıyor bu adamlar" filminin oyuncuları Zeki ve Metin :p

00005990ef.jpg

argalad ve devrik liderler Prometheus ve just_life :p

00006000vf.jpg

Uyuyan güzeller Mozaik ve argalad :p

00006010oe.jpg

"Bu nasıl oldu bana?" cümlesinden gına getiren Mozaik, yeni bir "bu nasıl oldu bana" cümlesini kurarken. :p

00006038gy.jpg

Ajan argalad göreve giderken... :p

00006044fi.jpg

İnsan montun etiketini saklar :p

00006050fi.jpg

Soru yine aynı: "Bu nasıl oldu bana?" Ancak obje değişerek motosikletten tekstile döndü :p
Hayırlı olsun Mozaik kaskın ile montun hepsi çok güzel oldu merak etme sen :rendeer:

00006083xu.jpg

"Bu nasıl oldu bana?" pozisyonunu almış bir arkadaşımız daha :) Ancak o soruyu sormuyor direkt "çek abi beni" diyor. Biz de kırmıyor çekiyoruz, ancak arkadaki iki kişiyi tanımıyoruz, tanısak da tanımazdan geliyoruz :queen:


"Acısıyla tatlısıyla bir buluşmayı daha sona erdirdik" demek isterdim ancak demeyeceğim zira "acı" olan hiçbir şey yoktu ortada (erimeyen kar hariç :farao: ). Gelen tüm dostlarımın ayaklarına sağlık. Gelemeyenler ise bir sonraki toplantıda cezalandırılacaklardır :pl: Ancak burakara13 hastaymış :pale: ona ceza yok bu yüzden, acil şifalar dileriz kendisine.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
102
Merhaba Arkadaşlar!

Güzel buluşma olmuş, yeni dostlar da katılmış.. Keşke gelebilseydim; ama kalan son gücümle ehliyet sınavına girip (umarım geçerim, hastalıktan çalışmadım da), hastaneye attım kendimi... Hayatımdaki bazı ilklerin günüydü: 1) -kan alınırken- ilk bayılma 2) İlk serum 3) İlk iğne :salut:

fena üşütmüşüm, boğazım çok kötü, gelebilseydim bile konuşamayacaktım zaten... :pale:

gerçi Promete meydan ona kaldı diye sevinirdi herhal... :queen:

bir dahaki buluşmada görüşmek üzere! :cat:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
burakara13 Geçmiş olsun dostumm Acil şifalar sana fakat buluşmada seninde olmanı çok isterdim bu promethe Meydanı boş bulup sallamış yukarıda Bknz: Bu adamları tanımıyoruz cümlesi :p

Neyse gocunmuyoruz ve Motoarta gittiğimiz de aklımdaki Er-5 olayı iyice karıstı. Aklımın derinliklerine inen Er-5 olayına orada iyice daldım sanırım....
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Sen boşver Er5'i biz sana Er Ryan'ı alalım. Gider isteriz babasından ucuza da gelir :p
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
çok güzel olmuş fotolar arkadaşlar.orda olmayı isterdim .dün akşam 6:30 -7 gibi bitti işim sonrda oraya gelicek gücü kendimde bulamadım.

mont güzelmiş ama beğendim gerçekten .hayırlı olsun.
bir daha ki buluşmaya inşallah orda olucam.bu arada dualarınız kabul oluyor.bi kaç güne hava 8 derece olucakmış..
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
sevigili MoToR, fotolar iyi hoşda ank da 2 günde bir kar yağıyor.havalar ısınsın sen o zman gör bak buluşma nasıl oluyormuş.bakarsın adanaya bile geliriz
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
MoToR' Alıntı:
siz ancak kafelerde ristorantelerde buluşursunuz,sonacıma mağazalardaki motorlara binip geziyormuş gibi yaparsınız.Birdaha söylemem gelin adanaya misafirim olun bakın nasıl gezi oluyor aha örnek
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8980
Siz Ankara'da olsanız evden bile çıkamazsınız :farao: Bazen coğrafi konumları karıştırıyorsunuz sanırım... :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst