İtalya-Tarih ve Sanat Keşfi-3300km

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Bir insan en çok gitmek istediğim yere
en çok gitmek istediğim araçla giderse kıskanırım ben:)
Harika !
Paylaşımınız için teşekkürler..
Kazasız belasız sürüşler
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Çok güzel bir gezi yapmışsınız sizleri kutlarım.Ve büyük bir emekle bizlerle paylaştığınız için de çoook teşekkür ederiz.
Biz de geçen sene ağustos ayında sizin bu geçtiğiniz yerlerdeydik ancak Roma'da collesium meydanında otoparktan motor karavanımız çalındı.Sizin o resimlerini çektiğiniz süslü italyan polisleri bizimle hiç ilgilenmediler.Karakolda bizi oyalayıp çalıntı formunu bile yanlış doldurdular.Polisler ingilizce bildikleri halde konuşmuyorlar.Hep kulaklarının üstüne yattılar.Anladık ki polis-mafya işbirliği var.Koskoca Taksim meydanı gibi yerde dev 7 metrelik motorkaravanımız çalınıyor 15 dakika sonra biz geliyoruz,motorlu süslü trafik polislerine yolu kesin bu trafikte karavan ilerleyemez diyoruz ama süslü zibidi polisler ciklet çiğneyerek yüzümüze baktılar.
Yani bizim için italya gezisi cehenneme döndü.Gidecek arkadaşlar orada başlarına büyük olasılıkla birşey gelecekmiş gibi çok dikkatli olsunlar derim.
Bana soracak olursanız İtalyayı en güzel resimlerden seyretmek.
Yunanistan çok daha güzel ucuz ve güvenli.Üstelik dil problemi yok.
Sevgiler saygılar.:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
borabora Fotolar için çok sağolunnn :rendeer: SÜper bi gezi olmuş fotoları görüpte imrenmemek olmuyor
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Süper bir gezi olmuş çok imrendim İtalyayı gezmiş kadar oldum:queen:
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
125
Gerçekten çok güzel bir gezi olmuş. ma secondo me deve sapere lingua italiana :)

Kısmetse enginer6 kardeşimle o yollara imzamızı atacağız.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Gayet guzel gezmissiniz, resimlerde guzel... paylasim icin tesekurler...

bu arada oralar da da Türk donerci kebabci falan gormediniz mi hic yaa?:)

Çok güzel bir gezi yapmışsınız sizleri kutlarım.Ve büyük bir emekle bizlerle paylaştığınız için de çoook teşekkür ederiz.
Biz de geçen sene ağustos ayında sizin bu geçtiğiniz yerlerdeydik ancak Roma'da collesium meydanında otoparktan motor karavanımız çalındı.Sizin o resimlerini çektiğiniz süslü italyan polisleri bizimle hiç ilgilenmediler.Karakolda bizi oyalayıp çalıntı formunu bile yanlış doldurdular.Polisler ingilizce bildikleri halde konuşmuyorlar.Hep kulaklarının üstüne yattılar.Anladık ki polis-mafya işbirliği var.Koskoca Taksim meydanı gibi yerde dev 7 metrelik motorkaravanımız çalınıyor 15 dakika sonra biz geliyoruz,motorlu süslü trafik polislerine yolu kesin bu trafikte karavan ilerleyemez diyoruz ama süslü zibidi polisler ciklet çiğneyerek yüzümüze baktılar.
Yani bizim için italya gezisi cehenneme döndü.Gidecek arkadaşlar orada başlarına büyük olasılıkla birşey gelecekmiş gibi çok dikkatli olsunlar derim.
Bana soracak olursanız İtalyayı en güzel resimlerden seyretmek.
Yunanistan çok daha güzel ucuz ve güvenli.Üstelik dil problemi yok.
Sevgiler saygılar.:rendeer:

Abi inan bu geziyi okurken aklima gecen sene sizin yasadiginiz olay geldi, basindan gecenleri biliyordum... o iste polis in parmagi kesin vardir... Rusya da basimiza benzeri gelmisti cunku...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
şahane bir gezi ve paylaşım, İtalya benim favori ülkemdir. onlarca defa gittim yine de giderim.hedefim toscana bölgesinde otolyol dışında dolaşmak . inşallah gerçekleşir.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok güzel ve harika bir gezi yapmışsınız tebrikler:cat:
hava şartları olarak maşallah dört mevsimide yaşamışsınız
harika bir anlatım ve harika bir paylaşım olmuş emeğinize yüreğinize sağlık:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
hocam naapmışsınız yaa. şaştım kaldım ve acayip imrendim harbiden. tekrar tekrar tebrikler. yurtiçi gezi planlarımızı gerçekleştirdikten sonra inşallah bizlere de nasip olur böyle yurtdışı gezileri.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ne yapmışsınız siz ya Tebrik ediyorum ayakta altışlıyorum. Kızmetse senee nereye :D
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Yol, motor, artçı, sürücü ve gidilen yerler hepsi 10 - 10 - 10 - 10... Yürekten kutluyorum ve darısı başıma diyorum. Yolunuz her daim açık olsun... Sevgiler...
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
14
Böyle bir geziyi 12 güne sığdırabilmişsiniz, fotoğraflar harika, geçirdiğiniz zaman mükemmel, tebrik ediyorum. Merak ettim toplam ne kadar tuttu?

tesekkur ederim;

masrafimiz kontak cevirmeden once yaklasik 1.500tl idi,
gemi donus bileti,vizeler,motor evraklari.
zamanim dar oldugu icin ,12gune cok sey sigdirabilmem icin gemi kacinilmazdi.
yakit: 1.45/1.55eur/lt arasi degisiyor,
konaklama,cadir hic kullanmadik, italyada oteller cok pahali, cok arandik buna ragmen 70eu/2kisi/gece kaldigimiz en ucuz tarife idi,en pahali 100eudan kaldik.

italya kesinlikle cok pahali, tahmini bir butce yaptim ve kaza/hastalik vs. gbi olumsuzluklara tedbiren tahminimin 2 kati nakit aldim yanıma , buna ragmen dondugumde 50eu artmıstı :pr::pr::pr:

nedenlerine gelince;
taviz yok.
tarihten para yapmayi cok iyi biliyorlar,muzeler 5-20eu/kisi arasi degisiyorç
otobanlar asiri pahali,150-200km lik kisim icin 23eu verdigimiz oldu
hirsizlik namlarindan dolayi 102-0eudan kacmayip nispeten iyi yerleri arastirip bulduk kaldik,hem kendi hem de motorumuzun emniyetimiz icin,
ancak su da var, birakin hirsizligi en ufak yuksek tonlu konusmaya bile sahit olmadik, hırsızlık falan yok bence.
venedikte 2-3 saat moto parka 15eu verdim,en cok o koydu
bandirmada aylık garaj ucretimden pahalı:)

Çok güzel :)

Ben kız arkadaşımla böyle bir gezi yapsam dünyanın alışverişini hediyelik eşyasını alırız, motorun bagaj taşıma kapasitesini çok aşarız. Paket yapıp Türkiye'ye yollama olanağı nasıl oluyor bir bilginiz var mı? Maliyeti çok önemli değil kargonun...

mutlaka bir formulu vardir,yollanir bir sekilde..bilemiyorum.
ee sevgili olunca boyle..
evlenince "hadi canim ,tasimaya yer yok bosver" deyip sallamak mumkun:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
124
ii olmus.bende isterim ama ince türküyemi karıs karıs gezecegim ondan sonra avrupa ülkeleri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst