Böyle bir geziyi 12 güne sığdırabilmişsiniz, fotoğraflar harika, geçirdiğiniz zaman mükemmel, tebrik ediyorum. Merak ettim toplam ne kadar tuttu?
tesekkur ederim;
masrafimiz kontak cevirmeden once yaklasik 1.500tl idi,
gemi donus bileti,vizeler,motor evraklari.
zamanim dar oldugu icin ,12gune cok sey sigdirabilmem icin gemi kacinilmazdi.
yakit: 1.45/1.55eur/lt arasi degisiyor,
konaklama,cadir hic kullanmadik, italyada oteller cok pahali, cok arandik buna ragmen 70eu/2kisi/gece kaldigimiz en ucuz tarife idi,en pahali 100eudan kaldik.
italya kesinlikle cok pahali, tahmini bir butce yaptim ve kaza/hastalik vs. gbi olumsuzluklara tedbiren tahminimin 2 kati nakit aldim yanıma , buna ragmen dondugumde 50eu artmıstı

r:

r:

r:
nedenlerine gelince;
taviz yok.
tarihten para yapmayi cok iyi biliyorlar,muzeler 5-20eu/kisi arasi degisiyorç
otobanlar asiri pahali,150-200km lik kisim icin 23eu verdigimiz oldu
hirsizlik namlarindan dolayi 102-0eudan kacmayip nispeten iyi yerleri arastirip bulduk kaldik,hem kendi hem de motorumuzun emniyetimiz icin,
ancak su da var, birakin hirsizligi en ufak yuksek tonlu konusmaya bile sahit olmadik, hırsızlık falan yok bence.
venedikte 2-3 saat moto parka 15eu verdim,en cok o koydu
bandirmada aylık garaj ucretimden pahalı
Çok güzel
Ben kız arkadaşımla böyle bir gezi yapsam dünyanın alışverişini hediyelik eşyasını alırız, motorun bagaj taşıma kapasitesini çok aşarız. Paket yapıp Türkiye'ye yollama olanağı nasıl oluyor bir bilginiz var mı? Maliyeti çok önemli değil kargonun...
mutlaka bir formulu vardir,yollanir bir sekilde..bilemiyorum.
ee sevgili olunca boyle..
evlenince "hadi canim ,tasimaya yer yok bosver" deyip sallamak mumkun:queen: