jeynajeyna Katılım 23 Şub 2008 Mesajlar 240 25 Eyl 2008 Konu Yazar #1 işyerinde başarılı olmanın formülü
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 25 Eyl 2008 #2 Valla işi bilmem de ; Bizim Üniversitede Hocalara karsı şu üçüncü söylediğin cok işe yarıyor.. Bi ben beceremiyorum
Valla işi bilmem de ; Bizim Üniversitede Hocalara karsı şu üçüncü söylediğin cok işe yarıyor.. Bi ben beceremiyorum
SmirnouF Katılım 17 May 2006 Mesajlar 2,547 25 Eyl 2008 #3 cakalaz' Alıntı: Valla işi bilmem de ; Bizim Üniversitede Hocalara karsı şu üçüncü söylediğin cok işe yarıyor.. Bi ben beceremiyorum Genişletmek için tıkla ... al bendende o kadar :cat:, bu yüzden son senemde başım yancak gibi gözüküyor r:r:
cakalaz' Alıntı: Valla işi bilmem de ; Bizim Üniversitede Hocalara karsı şu üçüncü söylediğin cok işe yarıyor.. Bi ben beceremiyorum Genişletmek için tıkla ... al bendende o kadar :cat:, bu yüzden son senemde başım yancak gibi gözüküyor r:r:
burak07 Katılım 17 Ağu 2008 Mesajlar 267 25 Eyl 2008 #4 isyerinde hakketten tutuo bu formul :mrgreen:
aitheros85 Katılım 3 Eyl 2007 Mesajlar 403 25 Eyl 2008 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. evet tutuyo iş yerinde bizde de öyle ama ben yapamıyorum yapmam da yüzüne canım cicim poh poh arkasından salla ayıp akışmaz ne isen o ol
evet tutuyo iş yerinde bizde de öyle ama ben yapamıyorum yapmam da yüzüne canım cicim poh poh arkasından salla ayıp akışmaz ne isen o ol
a4tech Katılım 19 Eyl 2008 Mesajlar 202 26 Eyl 2008 #7 Yalakalık ta kişiliği oturmamış olanlar için geçerli bence. Biz gene %75 le idare edecez demekki .