işyerinde başarılı olmanın formülü

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Valla işi bilmem de ; Bizim Üniversitede Hocalara karsı şu üçüncü söylediğin cok işe yarıyor.. Bi ben beceremiyorum :p
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet tutuyo iş yerinde bizde de öyle ama ben yapamıyorum yapmam da yüzüne canım cicim poh poh arkasından salla ayıp akışmaz ne isen o ol
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
Yalakalık ta kişiliği oturmamış olanlar için geçerli bence. Biz gene %75 le idare edecez demekki .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst