meric250cc' Alıntı:
ben 250cc aldım ve memnunum ılk motorum ve cok fıyakalı bır makına.....
goren donup bır daha bakıyor :thumleft:
hayırlı olsun kardesim.Allah kazasız belasız binmeyi nasib etsin..
bir arkadasında dedigi gibi bencede o ruzgarlıgı cıkar derim.asırı ruzgarlı havalarda dengeni bozabilir uzun yoldada sinek bocektasıda engelleyecegını sanmıyorum (bence)motoru tamamen kapatmıs. sakın one kucuk far koyma derim bırak sade daha guzel. Harleye benzetmeyelim ama arkaya genis 2 canta yakısır (dar heybe tipi degil ama) cok fazla aksesuar goruntu kirliligi yapıyor hemde parana yazık derim. keyifli surusler.
ali g arkadasım bencede tavsiyelerin biraz ucuk senin..!!burada
Prometheus'a bende katılıyorum .. :cat: ayrıca chopper kimde var.?
honda shadow dahil chopper gecmiyor

daha genis anlatımı sitenin bu sayfasında bulabilirsin
http://www.motosiklet.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3570
chopper buna denir arkadasım
alttaki baba ogulada "modifiyeci"derler
(Orange County Choppers)