işteeeeeeeee motorum JİNLUN 250CC (aksesuarlı yeni resimler)

Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
95
ewet haklısınız o zaman ben ılk servısıne gıdeyım konuşayım bakalım ne dıyecekler o zaman ona gore hareket ederız :) :queen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
ya gIcIk oluyorum ben daha 2 hafta bekliyecem motor gelsin diye.. bitmez ki 2 hafta.. bide kesin aksilik olur gecikir motor.. :salut:

ya ben bide surmeyi bilmiyorum motor.. bisiklet surmeyi ve araba surmeyi biliyorum ama motorlu 2 tekere ilk defa bineceğim.. öğrenir miyim çabuk sence ? ne kadar zamanda hafiften dolaşmaya çıkabilirim mesela yaaaa?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2004
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meric250cc' Alıntı:
ewet haklısın olabılır ama onu nasıl yapıcaz bılmıyorum ve yapınca motora zararı olurmu araştırmak lazım eger sorun olmazsa yapabılırım
İyi akşamlar.muhabbete baktımda yazmadan geçemeyeceğim.Nasıl bir motordur diye aldım bende birtane.Şimdi üstünden inmiyorum.Egzosunu delince acayip hoş çıkıyor sesi.Nasıl deleceğim dersen alıyorsun eline 8 lik inşaat demirini bir eline çekici hiç korkmadan dayıyorsun susturucu deliğine.İlk 10 cm lik bir ilerlemeden sonra demir bir engele takılır.Buna birinci engel derizki bunu gayet rahat bir şekilde delelim.Ortalama 40 cm ileride ikinci engel varki bunu daha kibarca ve yavaşça delelim.Dikkatli olalımki susturucuyu delmeyelim bu yüzden demiri ölçü alarak hazırlayalımki karşıdan çıkmasın emi.Ayrıca çantaları sakın atıpta başka çanta takayım deme.Dinlersen sana bir akıl vereyim en azından ben öyle yaptım.çantanın lastik takozlarını at.Bir beyaz eşya servisine git ve onlardan kompresor takozu iste.Sorun çıkarmadan sana verirler takozları merak etme.eski takozlar yerine bunları kullan.Sesi %100 kesersin.Sonra çantaları oto döşemesine gönder deri kaplattır.Kaplattırdığın çantanın yanına deriden fermuarlı bir çanta eklemesini iste.Motorun inanki bir harika görünecektir.Çantaların arkasına stop lambaları yerleştir.Herbirine yukarıdan aşağıya gelecek biçimde 3 adet.Böylelikle akşam kullanımında çanta ebatlarını arkadaki kullanıcı görsün.Ve döşemeciye söyle ön koltuğun arkasınada yaslanmalık koysun o nasıl yapacağını bilir.Ön koruma demirlerine 2 adet projektör yerleştir.KIsa farları iptal et.Kısaları yaktığında hep uzunlar yansın projektörleride salektör attığında kullanmış olursun .Ve son olarakta gidonumuza deri püskül atmayı unutma .Ben buraya nasıl resim aklenir bilmiyorum bu yüzden sana motorumu gösteremiyorum ama düzce akçakocaya gelirsen sana hem buraları gezdirir hemde motorumu gösterirdim.Acaaaaip havam oluyor bununla.Harley gelse bukadar ilgi görmez.İyi günlerde görüşmek dileğiyle
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2004
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada o çirkin ön camı sökmeyi unutma.Yerine suzuki intruder tipi cam taktır.Bu camlardan sanayide bulabilirsin.Yarı cam yarı plastik bir malzeme bu.İNtruder nasıl bir motormu araştır internetten bulursun.Ve bu arada ön çamurluk koruma demiri yaptırmayıda unutma çamurluğu çevreleyecek bir biçimde amörtisörlere montajlı
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
ali baya bir bilgi yazmışsın teşekkür ederiz. Bu delme işini kendimiz yaparken zarar verebilirim diye biraz korktum o yuzden bi yerde deldirsek daha mı iyi olur acaba ? Satan yerdeki servisteki adam istersem matkapla delebileceğini ama egsozun garantisinin gideceğini söylemişti. Onun bu matkapla delme olayıda seninki ile aynı işlem mi? aynı sesi verir mi ?
Ayrıca merak ettiğim diğer bir konu ön koltuk arkasına yaslanmalıktan bahsetmişsin. Bu nedir tam olarak anlamadım. Arka koltuk arkasında bir yaslanma demiri var. Öndekinede koyarsak arkaya adam oturamaz gibi geldi bana. Yoksa ben mi yanlış anladım ? Açıklarsan sevinirim.
Ayrıca ön çamurluğa koruma demiri taktırmamızın teknik olarak ne gibi faydalar sağlayacağınıda aşıklarsan daha da sevinirim.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun valla.ne büyük heyecandır o şimdi.. :)

güle güle kullan :king:
 
Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
95
ali g, bilgi için çok teşşekkür ederim ama ben eksoz delemem korkarım yanlış delerim diye.....
çantalara gelince sadece jinlun için deri çanta imal eden bir yer var oraya gidecem 200 300 ytl verecem yapıcaklar arka 2 çanta depo kaplaması ve ön ufak çanta.....

çamurluk demirinide gelınce onlar sonra farlarla beraber
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ali g' Alıntı:
Egzosunu delince acayip hoş çıkıyor sesi.Nasıl deleceğim dersen alıyorsun eline 8 lik inşaat demirini bir eline çekici hiç korkmadan dayıyorsun susturucu deliğine.İlk 10 cm lik bir ilerlemeden sonra demir bir engele takılır.Buna birinci engel derizki bunu gayet rahat bir şekilde delelim.Ortalama 40 cm ileride ikinci engel varki bunu daha kibarca ve yavaşça delelim.Dikkatli olalımki susturucuyu delmeyelim bu yüzden demiri ölçü alarak hazırlayalımki karşıdan çıkmasın emi
:sunny: Hiç böyle tavsiye duymamıştım. Sağlam egzoza zarar veriyorsunuz yaf bi ses uğruna...

ali g bu çanta, stoplambası vs. ile ilgili şeylerin yapılmış olduğu fotoğrafı var mı senin motorun? Merak ettim nasıl olduğunu da...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2004
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar herkezlere iyi akşamlar.Hepinize sırayla cevap yazmaya çalışacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2004
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenkmenderes' Alıntı:
ali baya bir bilgi yazmışsın teşekkür ederiz. Bu delme işini kendimiz yaparken zarar verebilirim diye biraz korktum o yuzden bi yerde deldirsek daha mı iyi olur acaba ? Satan yerdeki servisteki adam istersem matkapla delebileceğini ama egsozun garantisinin gideceğini söylemişti. Onun bu matkapla delme olayıda seninki ile aynı işlem mi? aynı sesi verir mi ?
Ayrıca merak ettiğim diğer bir konu ön koltuk arkasına yaslanmalıktan bahsetmişsin. Bu nedir tam olarak anlamadım. Arka koltuk arkasında bir yaslanma demiri var. Öndekinede koyarsak arkaya adam oturamaz gibi geldi bana. Yoksa ben mi yanlış anladım ? Açıklarsan sevinirim.
Ayrıca ön çamurluğa koruma demiri taktırmamızın teknik olarak ne gibi faydalar sağlayacağınıda aşıklarsan daha da sevinirim.

1-Arkadaşlar bu delme işlemini sizler gerçekleştiremiyorsanız bunu işi bilen bir ustaya getirmeniz tabii sizin açınızdan daha iyi.Bu delme işlemini herhangi bir serviste yaptırabilirsiniz.
2-Ön koltuk arkasına arka koltuktaki gibi yüksek yaslanmalık yapmayın.Aksine daha küçük ve yanlara doğru basık olmasına özen gösterin.Merak etmeyin arka tarafınıza 120 kg herhangi bir insan rahatlıkla binebilir.Örneklere internet te bakınız bir çok shooper motorda bu yaslanmalıkları bulur size en uygun olanı yaptırabilirsiniz.Ben kendi kafama göre yaptırdım.
3-ön çamurluğa koruma demiri takmamızın bir çok sebebi var.Herşeyden önce bu koruma demirinin çamurluk kısmını iyice muhafazaya almış olması gerekir.Bildiğimiz gibi her motor kazasında ön çamurluğumuz ya çizilir veyahut kırılır.Bilindiği gibi biz motorsikletlilerin yedek parça fiatları biraz fazla olduğu için bunu garanti altına almış oluruz.Ayrıca sürüklenen bir motorun yol tutuşunuda arttırmış oluruz. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2004
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Prometheus' Alıntı:
ali g' Alıntı:
Egzosunu delince acayip hoş çıkıyor sesi.Nasıl deleceğim dersen alıyorsun eline 8 lik inşaat demirini bir eline çekici hiç korkmadan dayıyorsun susturucu deliğine.İlk 10 cm lik bir ilerlemeden sonra demir bir engele takılır.Buna birinci engel derizki bunu gayet rahat bir şekilde delelim.Ortalama 40 cm ileride ikinci engel varki bunu daha kibarca ve yavaşça delelim.Dikkatli olalımki susturucuyu delmeyelim bu yüzden demiri ölçü alarak hazırlayalımki karşıdan çıkmasın emi
:sunny: Hiç böyle tavsiye duymamıştım. Sağlam egzoza zarar veriyorsunuz yaf bi ses uğruna...

ali g bu çanta, stoplambası vs. ile ilgili şeylerin yapılmış olduğu fotoğrafı var mı senin motorun? Merak ettim nasıl olduğunu da...
Gerçekten böyle tavsiyeler bulamazsın.Bu tavsiyelerin ne denli güzel olduğunu anlamak için birtane shooper alacaksın ve bu zevki yaşayacaksın.İşte ozaman bu arkadaşların ve benim ne demek istediğimi anlarsınız.İnsanlar yeni ve istediği birşeyleri aldığı zaman onu diğerlerinden ayıracak ve ona özellik verecek yeni ürünler yeni özellikler katmak ister.Tabiiki bunu en az risk alarak yapmak gerekir.Burada risk adını taşıyan herhangi bir tavsiye bulunmamaktadır.Eğer egzosu deldirmeyi problem olarak görüyorsan sana birşey sormak isterim.Motorumuzda egzos olmazsamı daha süratli oluruz yoksa olursamı.Ben her yeni motor alışımda motorumun egzoslarını çıkarır ve rodaj devresini öyle tamamlarım.Bugüne kadar kaçtane motorum oldu inanki sayısını bilmiyorum.Fakat hiçbirinde problem yaşamadım hatta motorumu sattığım insanlar gayet memnundur.Nede olsa senelerin vermiş olduğu pişkinlik bizdeki.Yakında motorumun fotoğraflarını yayınlayacağım.Ön çamurluğa depoya alev resimleri giydiriyoruz.işlem bitince Türkiye yolları yeni bir motora ev sahipliği yapacak.Şİmdiden herkezlere teşekkür eder hemen her konuda sizlerin yanında olduğumu bilmenizi isterim.Saygılarla....
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
14
JINLUN

abi hayırlı olsun motorun allah kranajlarına asfalt yüzü göstermesin abi bu motorun fiyatı nedir birde kalitesi hakkında ne kadar bilgin var kanuniler servise gitmeye başlamış şanzuman dağattı benim bir iki tanıdığım arkadaş bunlar nasıl acaba
 
G

Guest

hayırlı olsun bol rüzgarlar :thumleft: emniyetli kullan daha çok zevk alıcaksın yeni başlamak için iyi bir motor seçmişsin bu aletler henüz kapalı kutu şöyle 2000-3000 km yap bak bakalım eğer memnunsan tekrar forumda yaz :p hayırlı olssun darısı olmayanların başına diyelim :king:
 
Katılım
26 May 2005
Mesajlar
2
Selam sitenize yeni kat1ld1m ve çok sevdim.Gercekten motosikletten anlayanlarin sitesi.Bende haftaya 150cc jinlun aliyorum.Bu yüzden jinlun hakkinda yazdiginiz olumlu olumsuz tum herseyi okudum yine aklimda soru isaretleri var.
Aslinda bu soru isaretlerini en iyi suan jinlun kullanlar giderebilir???
Ondan dolayi jinlunculara soruyorum;memnun musunuz.........????
yoksa problemler yasayip pismanmi oldunuz???
tesekkurler simdiden....
 
Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
95
ben 250cc aldım ve memnunum ılk motorum ve cok fıyakalı bır makına.....

goren donup bır daha bakıyor :thumleft:
 
Katılım
26 May 2005
Mesajlar
2
hayirli olsun merci ve saolasin.
bende buyuk bir ihtimalle haftaya 150 alicam.
titreme olayini ne yaptin.forumlarda okudugum en buyuk sorun belli bir hizdan soran motor titreme yapiyormus!!!!
 
Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
95
titreme olayına bır cozum yok daha hem bende 250cc var bakalım 1000 km sonra ne olacak gorecez.....
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
meric250cc, senin artık motorun olduğuna göre şu avatarı değiştir istersen. Bak şöyle bir şey yaptım bunu koy dilersen. Birkaç arkadaş daha aynını kullnıyor karıştırıyorum bazen sizleri :)

yaprak0210xi5fe.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst