- Katılım
- 20 Nis 2005
- Mesajlar
- 95
- Konu Yazar
- #21
ewet haklısınız o zaman ben ılk servısıne gıdeyım konuşayım bakalım ne dıyecekler o zaman ona gore hareket ederız
:queen:
İyi akşamlar.muhabbete baktımda yazmadan geçemeyeceğim.Nasıl bir motordur diye aldım bende birtane.Şimdi üstünden inmiyorum.Egzosunu delince acayip hoş çıkıyor sesi.Nasıl deleceğim dersen alıyorsun eline 8 lik inşaat demirini bir eline çekici hiç korkmadan dayıyorsun susturucu deliğine.İlk 10 cm lik bir ilerlemeden sonra demir bir engele takılır.Buna birinci engel derizki bunu gayet rahat bir şekilde delelim.Ortalama 40 cm ileride ikinci engel varki bunu daha kibarca ve yavaşça delelim.Dikkatli olalımki susturucuyu delmeyelim bu yüzden demiri ölçü alarak hazırlayalımki karşıdan çıkmasın emi.Ayrıca çantaları sakın atıpta başka çanta takayım deme.Dinlersen sana bir akıl vereyim en azından ben öyle yaptım.çantanın lastik takozlarını at.Bir beyaz eşya servisine git ve onlardan kompresor takozu iste.Sorun çıkarmadan sana verirler takozları merak etme.eski takozlar yerine bunları kullan.Sesi %100 kesersin.Sonra çantaları oto döşemesine gönder deri kaplattır.Kaplattırdığın çantanın yanına deriden fermuarlı bir çanta eklemesini iste.Motorun inanki bir harika görünecektir.Çantaların arkasına stop lambaları yerleştir.Herbirine yukarıdan aşağıya gelecek biçimde 3 adet.Böylelikle akşam kullanımında çanta ebatlarını arkadaki kullanıcı görsün.Ve döşemeciye söyle ön koltuğun arkasınada yaslanmalık koysun o nasıl yapacağını bilir.Ön koruma demirlerine 2 adet projektör yerleştir.KIsa farları iptal et.Kısaları yaktığında hep uzunlar yansın projektörleride salektör attığında kullanmış olursun .Ve son olarakta gidonumuza deri püskül atmayı unutma .Ben buraya nasıl resim aklenir bilmiyorum bu yüzden sana motorumu gösteremiyorum ama düzce akçakocaya gelirsen sana hem buraları gezdirir hemde motorumu gösterirdim.Acaaaaip havam oluyor bununla.Harley gelse bukadar ilgi görmez.İyi günlerde görüşmek dileğiylemeric250cc' Alıntı:ewet haklısın olabılır ama onu nasıl yapıcaz bılmıyorum ve yapınca motora zararı olurmu araştırmak lazım eger sorun olmazsa yapabılırım
:sunny: Hiç böyle tavsiye duymamıştım. Sağlam egzoza zarar veriyorsunuz yaf bi ses uğruna...ali g' Alıntı:Egzosunu delince acayip hoş çıkıyor sesi.Nasıl deleceğim dersen alıyorsun eline 8 lik inşaat demirini bir eline çekici hiç korkmadan dayıyorsun susturucu deliğine.İlk 10 cm lik bir ilerlemeden sonra demir bir engele takılır.Buna birinci engel derizki bunu gayet rahat bir şekilde delelim.Ortalama 40 cm ileride ikinci engel varki bunu daha kibarca ve yavaşça delelim.Dikkatli olalımki susturucuyu delmeyelim bu yüzden demiri ölçü alarak hazırlayalımki karşıdan çıkmasın emi
cenkmenderes' Alıntı:ali baya bir bilgi yazmışsın teşekkür ederiz. Bu delme işini kendimiz yaparken zarar verebilirim diye biraz korktum o yuzden bi yerde deldirsek daha mı iyi olur acaba ? Satan yerdeki servisteki adam istersem matkapla delebileceğini ama egsozun garantisinin gideceğini söylemişti. Onun bu matkapla delme olayıda seninki ile aynı işlem mi? aynı sesi verir mi ?
Ayrıca merak ettiğim diğer bir konu ön koltuk arkasına yaslanmalıktan bahsetmişsin. Bu nedir tam olarak anlamadım. Arka koltuk arkasında bir yaslanma demiri var. Öndekinede koyarsak arkaya adam oturamaz gibi geldi bana. Yoksa ben mi yanlış anladım ? Açıklarsan sevinirim.
Ayrıca ön çamurluğa koruma demiri taktırmamızın teknik olarak ne gibi faydalar sağlayacağınıda aşıklarsan daha da sevinirim.
Gerçekten böyle tavsiyeler bulamazsın.Bu tavsiyelerin ne denli güzel olduğunu anlamak için birtane shooper alacaksın ve bu zevki yaşayacaksın.İşte ozaman bu arkadaşların ve benim ne demek istediğimi anlarsınız.İnsanlar yeni ve istediği birşeyleri aldığı zaman onu diğerlerinden ayıracak ve ona özellik verecek yeni ürünler yeni özellikler katmak ister.Tabiiki bunu en az risk alarak yapmak gerekir.Burada risk adını taşıyan herhangi bir tavsiye bulunmamaktadır.Eğer egzosu deldirmeyi problem olarak görüyorsan sana birşey sormak isterim.Motorumuzda egzos olmazsamı daha süratli oluruz yoksa olursamı.Ben her yeni motor alışımda motorumun egzoslarını çıkarır ve rodaj devresini öyle tamamlarım.Bugüne kadar kaçtane motorum oldu inanki sayısını bilmiyorum.Fakat hiçbirinde problem yaşamadım hatta motorumu sattığım insanlar gayet memnundur.Nede olsa senelerin vermiş olduğu pişkinlik bizdeki.Yakında motorumun fotoğraflarını yayınlayacağım.Ön çamurluğa depoya alev resimleri giydiriyoruz.işlem bitince Türkiye yolları yeni bir motora ev sahipliği yapacak.Şİmdiden herkezlere teşekkür eder hemen her konuda sizlerin yanında olduğumu bilmenizi isterim.Saygılarla....Prometheus' Alıntı::sunny: Hiç böyle tavsiye duymamıştım. Sağlam egzoza zarar veriyorsunuz yaf bi ses uğruna...ali g' Alıntı:Egzosunu delince acayip hoş çıkıyor sesi.Nasıl deleceğim dersen alıyorsun eline 8 lik inşaat demirini bir eline çekici hiç korkmadan dayıyorsun susturucu deliğine.İlk 10 cm lik bir ilerlemeden sonra demir bir engele takılır.Buna birinci engel derizki bunu gayet rahat bir şekilde delelim.Ortalama 40 cm ileride ikinci engel varki bunu daha kibarca ve yavaşça delelim.Dikkatli olalımki susturucuyu delmeyelim bu yüzden demiri ölçü alarak hazırlayalımki karşıdan çıkmasın emi
ali g bu çanta, stoplambası vs. ile ilgili şeylerin yapılmış olduğu fotoğrafı var mı senin motorun? Merak ettim nasıl olduğunu da...