chopperrider Katılım 29 Tem 2006 Mesajlar 3,199 23 Tem 2008 #3 gümüş renk yakışıyo ybrye. gülü güle kullan...
oğuz-antalya Katılım 19 Tem 2008 Mesajlar 918 23 Tem 2008 #5 sade ve hoş güle güle kullanman dileğiyle
playboy_77 Katılım 3 Mar 2007 Mesajlar 1,978 23 Tem 2008 #6 grenajlı-grenajsızda sadece kafa grenajı var galiba.başka bir fark göremedim.güle güle kullan.kaza yüzü görme :cat:
grenajlı-grenajsızda sadece kafa grenajı var galiba.başka bir fark göremedim.güle güle kullan.kaza yüzü görme :cat:
sedat_57 Katılım 29 Eyl 2007 Mesajlar 6,279 23 Tem 2008 #9 güle güle bin arkadasim kaç model kaç bin kmde satilik mi?
BuRNeR Katılım 22 Tem 2008 Mesajlar 7 23 Tem 2008 Konu Yazar #10 sedat_57' Alıntı: güle güle bin arkadasim kaç model kaç bin kmde satilik mi? Genişletmek için tıkla ... 2006 modeLde daha satmayı düşünmüyorum şöyLe iyi bi motor alacak kadar param olmadan satmam
sedat_57' Alıntı: güle güle bin arkadasim kaç model kaç bin kmde satilik mi? Genişletmek için tıkla ... 2006 modeLde daha satmayı düşünmüyorum şöyLe iyi bi motor alacak kadar param olmadan satmam
sedat_57 Katılım 29 Eyl 2007 Mesajlar 6,279 23 Tem 2008 #11 BuRNeR' Alıntı: 2006 modeLde daha satmayı düşünmüyorum şöyLe iyi bi motor alacak kadar param olmadan satmam Genişletmek için tıkla ... kaç binde:queen::queen:
BuRNeR' Alıntı: 2006 modeLde daha satmayı düşünmüyorum şöyLe iyi bi motor alacak kadar param olmadan satmam Genişletmek için tıkla ... kaç binde:queen::queen:
BuRNeR Katılım 22 Tem 2008 Mesajlar 7 23 Tem 2008 Konu Yazar #12 sedat_57' Alıntı: kaç binde:queen::queen: Genişletmek için tıkla ... 9 binde motora sadece 2 ay felan bınebılıyorum burası soquk oluıyor ondada gezıyom ne varsa
sedat_57' Alıntı: kaç binde:queen::queen: Genişletmek için tıkla ... 9 binde motora sadece 2 ay felan bınebılıyorum burası soquk oluıyor ondada gezıyom ne varsa
kıllıtarkan Katılım 1 Eyl 2006 Mesajlar 2,695 23 Tem 2008 #13 en güzel sağlam motorlardan biri güle güle kullan allah kaza bela vermesin
demirgursel Katılım 29 Ocak 2007 Mesajlar 4,992 23 Tem 2008 #14 en güzeli sade halidir hocam.Allah daha iyilerini nasip etsin
Ömercik Katılım 29 Ocak 2008 Mesajlar 1,169 23 Tem 2008 #15 Ybr güzel bir motosiklet gerçekten.Ona layık olduğu değeri göstermen dileğiyle.Kazası sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.:bounce:
Ybr güzel bir motosiklet gerçekten.Ona layık olduğu değeri göstermen dileğiyle.Kazası sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.:bounce:
C cey_cey Katılım 25 Şub 2008 Mesajlar 114 23 Tem 2008 #16 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. kazasız belasız binmeniz dileğiyle....:rendeer: