Işte şovalye

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
4
ŞOVALYE'yi merak eden arkadaşlar ŞOVALYE'yi sizinle tanıştıra bildiğim için öncelikle ozan150zc ye teşekkür ederim buyrun buda benim motorum.














geçen yazki hali bu yeni hali modifiyeli yeni fotolarını çekip ekliyecem buraya
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
senin şovalye mavi benim şovalye siyahdı ama,neyse güle güle sürmek nasip etsin
yolun farın hep açık olsun
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle hoşgeldin XERZA motorunda hayırlı olsun allah kaza bela vermesin yolun hep açık olsun :cat:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
4
Sovalye

saolun arkadaşlar allah heppimizi kazadan korusun ilginiz için teşekkürler



motorun markası KİNROAD
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Güzel makinaymış paşam....Modifiyeli halini sabırsızlıkla bekliyoruz..

Buda benim modifiyeli makinam..

.
s6001940aap7.jpg
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
4
Güzel makinaymış paşam....Modifiyeli halini sabırsızlıkla bekliyoruz..

Buda benim modifiyeli makinam..

.
s6001940aap7.jpg

kardeşim seninde motorun hayırlı olsun benimkide seninkinin son hali gibi parlement mavisi sepetleri aldım deri çnta taktım iyi bişi çıktı ortaya resimlerini ekliyecem ama bi türlü şovalyenin resimlerini çekemedim
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
kardeşim seninde motorun hayırlı olsun benimkide seninkinin son hali gibi parlement mavisi sepetleri aldım deri çnta taktım iyi bişi çıktı ortaya resimlerini ekliyecem ama bi türlü şovalyenin resimlerini çekemedim
murat abi işallah arkadaş ta modifiye konusunda senin kadar başarılı olur.........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst