Güzel makinaymış paşam....Modifiyeli halini sabırsızlıkla bekliyoruz..
Buda benim modifiyeli makinam..
.
![]()
murat abi işallah arkadaş ta modifiye konusunda senin kadar başarılı olur.........kardeşim seninde motorun hayırlı olsun benimkide seninkinin son hali gibi parlement mavisi sepetleri aldım deri çnta taktım iyi bişi çıktı ortaya resimlerini ekliyecem ama bi türlü şovalyenin resimlerini çekemedim