- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 83
Aynaya hiç gerek yok araba solarken arkanıza baksanız yeterli.Motorla daha sıfır arkdaşlarr!!!!
tebrik ediyorum seni ve arkadaşlarını bu kadar motor kullanan insan bunu çözememişti siz olayı bitirmişsiniz bravo::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:





