İşte Motorlarımızın SON Hali!!!!

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hiç birinde ayna yok............:farao::farao:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben bir kutup ayısıyım..Dağ tepe gezerim....

Nerden takıldı ki aklıma alla allaaaaa:cat:
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Farlar da o kasaya uymamış onları da birr zahmet söküverelim ki,iyice hayalet olalım.Geleni gideni size melekler mi haber veriyor...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Beyler Antalyali oldugunuzu hemen aynalardan belli etmeyin. Motorunu boyayin doseyin guzellestirin ne isterseniz yapin ama guvenlik elemanlarina dokunmak yok.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
güsel olmuş allah kazadan beladan korusun kendinize dikkat edin !!!:bounce:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gençlik işte ne yapsınlar kanı kaynıyor arkların :) aynasız fln oda iyi
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
2
sıfır motolrlardan pek fazla bi fakları yok ama yinede hayırlı ugurlu allah kazasız belasız sürüşler nsip etsin arkadasşarl..!!!
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Biz gençken arabalara sticker yapıştırırdık
Başka modifiye ürünü yoktu cunku
Benetton Formula 1 yazardı hepsinde.
Ne demekse?
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
5
Aynaya hiç gerek yok araba solarken arkanıza baksanız yeterli.Motorla daha sıfır arkdaşlarr!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst