İşte ilk motorum

Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Selam arkadaşlar yaşgünümde en güzel hediye geldi. Bu sevincimi sizlerle paylaşmak istedim. İnşallah herkese Allah gönlündeki motoru nasip etsin. Kazasız belasız sürüşler... Binmeye kıyamadığım için odama aldım...
:cat:
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
Motor hacmi ne kadar? 2,5 cc mi? :mrgreen: sanirim custom made markasini secemedim. Benim de kirmizi bir YZR-1'im var calisma masamin uzerinde ama eski kasa, yenisini alacam yakinda... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anahtarı varmı yoksa düz kontakla mı çalıştıracaz :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: Hayırlı olsun rodajını doldurmadan televizyon üstüne koyma
bu modeller iyi ama kedi olan evlerde vfazla dayanmıyor
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bu modelden bende de vardı. Dantel masa , televizyon örtüsü üzerine koyma yağ kaçırıyor. Walla annen süpürgeyle kovalar sonra :mrgreen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız güzel günlerde oynaman temennisiyle :p. dishy sen espiride mi yapabiliyordun :p ...
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
14
süpeeerr ablamda bana almıştı böle bişey çok eskiden ,, çok sewinmiştim :cherry:
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
ya bu model cıktı mı ya ben bunu rüya olarak biliyordum 330u rahat buluyormuş:queen: ( güzel hediye)
 
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
6
::biggrinn ::biggrinn muhteşem bi makina aman lütfen kıymetini bil bak bizim gibi motorr resmine bile sahip olamayanlar var:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst