Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selam arkadaşlar yaşgünümde en güzel hediye geldi. Bu sevincimi sizlerle paylaşmak istedim. İnşallah herkese Allah gönlündeki motoru nasip etsin. Kazasız belasız sürüşler... Binmeye kıyamadığım için odama aldım...
:cat:
Motor hacmi ne kadar? 2,5 cc mi? :mrgreen: sanirim custom made markasini secemedim. Benim de kirmizi bir YZR-1'im var calisma masamin uzerinde ama eski kasa, yenisini alacam yakinda...