Arkadaşlar biraz + 18 olmaya başladı konu dikkat:sunny:
sonradan ben de düşündüm bunu. buzlayıp koysaydım keşke.. adminler ne güne duruyorgerekli görürlerse kaldırırlar
Sadece bir uyarıÇünkü halka açık bir forum .Ayrıca forumda bayan üyeler ve çocuklarında bulunduğunu söyleyim dedim :cat:
Kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
Forumda bayanlarda varmış. Gittiğim plajlarda yüzlerce bikinili mayolu bayan var. Plajda münasip oluyor galiba burda bayanlara ayıp mı oluyor ?
ben 2004 2005 kasa GSX-R 600 ya da 750 e benzettimdefalarca görüldü bu resim ama bu motorun markası nedir bilen varmı yada merak eden ?