İşte gerçek motor sevgisi !!!!

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eh.. sanırım hepimizden çok seviyor :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
defalarca görüldü bu resim ama bu motorun markası nedir bilen varmı yada merak eden ?
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
yada otopark parası vermek istemiyor olabilir :p:mrgreen:

defalarca görüldü bu resim ama bu motorun markası nedir bilen varmı yada merak eden ?

sanırım meşhur bir resim ama ben daha önce görmemiştim sizlerle paylaşmak istedim...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
1
arkadaşlar satlık bıonık 52 var 125 kmh tel=05314323022

bendede hastalık var ama bununki bi değişik hahaha
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
çok gördük resmi ama, ne güzel paylaşmış arkadaş. saol dostum görmeyen vardır elbet. dayı bitirmiş olayı
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zincirini yağsız tutmuş mahsus nevesimler kirlenmesin diye:queen:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Piyasada bundan daha temiz motor olmaz herhalde."Kız gibi motor"dedikleri bu olsa gerek.Binme de yanında yat.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
her ne hikmetse bu fotoyla alakalı başlıkları görünce direk tahmin edebiliyorum ve yanılmıyorum genelde.:) hayır aynısı kaza geçiren motocu sevgililer hikayesindede oluyo. belli aralıklarla farklı kişilerce başlıklar açılır bu konularda. bunların çok defa gösterilmiş olduğunu tabiki bilemezsin, iyi niyetle açılan başlıklar oluyolar genelde ama sonu hep aynı bitiyo ve önceden defalarca verildi diye ya kitleniyo ya unutuluyo. genede teşekkürler, fotoğrafı önceden görmeyen üyeler için :cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
wc yede bunla gittiği belli göbekten hafif ayımsı geldi bana amca:mrgreen:
 
Katılım
24 Ocak 2008
Mesajlar
5
ya amca çok buyuk motor kucuk kalıo ya motor kucuk :S allah ayırmasın :mrgreen:
 

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
ben ilk defa gördüm

ama ii geyik yapmışlar
nasılda üşenmeden..
bazılarıda harbyden tüm gecelerini motoruyla geçirdiğini düşünmüş müdür acaba :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst