İşte Eurovision Şarkımız

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu yıl Almanya’nın Düsseldorf şehrinde düzenlenecek olan 56. Eurovision Şarkı Yarışması’nda Türkiye’yi temsil edecek olan Yüksek Sadakat grubunun yarışmada söyleyeceği şarkı düzenlenen basın toplantısıyla tanıtıldı.

Yüksek Sadakat grubu basın toplantısında şunları söyledi;

- Şarkımızın adı "Live it up"
- Biz şarkımızın bizi ve ülkemizi iyi temsil ettiğini düşünüyoruz.
- İnancımız ve isteğimiz müziğimizle nasıl var olduysak kitlemizi aynı şekilde devam ettirmek yönündedir.
- İngilizce şarkıların başarı şansı daha yüksek olduğu için şarkıyı İngilizce olarak hazırladık.
- Yarışmayı grubumuzun kendisini geliştirmesi için bir fırsat olarak görüyoruz.
- Mart ve Nisan ayı boyunca Almanya'da konserler vereceğiz.
- Şarkımızın tanıtımları için sosyal medyayı çok iyi kullanmayı düşünüyoruz.
- 12 ülkeye gidip 12 ülkedeki etkinliklere katılarak ve sosyal medyayla tanıtımlarımızı yapacağız.

[WebTV=1]14173[/WebTV]
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Yüksek sadakat en sevdiğim Türk grubu ama bu şarkı olmamış :(
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Yüksek sadakat en sevdiğim Türk grubu ama bu şarkı olmamış :(

Aynı fikirdeyim.

Bu gurubu da şarkılarını da severim.Ama bu şarkıyla bizi geçmiş yıllardakine benzer bir hezimet bekliyor.

"Biz şarkımızın bizi ve ülkemizi iyi temsil ettiğini düşünüyoruz."denmiş. Alakası yok. Geleneksel kıyafetleri ile seğmenler çıkıp kaşık oynasalardı bundan iyi olurdu.
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
yüksek sadakati severim ama bu şarkıyı hiç beğenmedim. :farao:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Yüksek sadakat en sevdiğim Türk grubu ama bu şarkı olmamış :(

Aynı fikirdeyim.

Bu gurubu da şarkılarını da severim.Ama bu şarkıyla bizi geçmiş yıllardakine benzer bir hezimet bekliyor.

"Biz şarkımızın bizi ve ülkemizi iyi temsil ettiğini düşünüyoruz."denmiş. Alakası yok. Geleneksel kıyafetleri ile seğmenler çıkıp kaşık oynasalardı bundan iyi olurdu.

yüksek sadakati severim ama bu şarkıyı hiç beğenmedim. :farao:


bende yüksek sadakati hiç sevmem ama bu şarkıyı çok beğendim:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla geçmiş yıllarda çıkan o rock şarkılarına 10 basar.İlk defa güzel bi rock şarkısıyla eurovisiona girilecek.Şarkıyı beğendim.Çok güzel.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Şarkı aslında hiç de fena değil ama şu var ki, bu yarışma için hazırlanan parçaların hepsinde bir zorlama hissediyorum. Birşeyler bazı standartlara uymak için zorlanmış gibi oluyor.
Beğenmemiş olanlara bir kez daha dinlemelerini tavsiye ederim :cat:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Birinci olmak şart değil, mühim olan türkçeyi duyurmak, tanıtmaktır. bu ingilizce şarkılara karşıyım. hiç gerek yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha dolgun bir Rock ve iyi sözlü bir sarki olabilirdi , bu biraz hafif poprock türü birsey olmus neyse insallah iyi puanlar toplariz...
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Benim için en değerlisi Şebnem Paker ve "Dinle" idi dinlemeyenler varsa dinlemelerini tavsiye ederim
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
50
Şarkı güzel olmuş ama biraz fazla grunge buldum. Nirvana dinliyormuş hissiyatı verdi bana. :silent:

Başarılar!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Eurovisionu ciddiye almamakla birlikte tam anlamıyla galiba .ıçtık...İlkokul müsameresi gibi şarkı okuyacaklar yine...ruh yok...bu olay sahne şovuyla alakalı...bu sapların bir halt yiyeceğine inanmıyorum...Yüksek Salaklık...

benim favorim Hayko Cepin idi...yapacağı sahne şovuyla zirve yapardı ve göze hitap ederdi...

veya Atiye sesiyle bir blues tarzı bişeyler söyleyebilirdi...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Eurovisionu ciddiye almamakla birlikte tan anlamıyla galiba .ıçtık...İlkokul müsameresi gibi şarkı olkuyacaklar yine...ruh yok...bu olay sahne şovuyla alakalı...bu sapların bir halt yiyeceğine inanmıyorum...Yüksek Salaklık...

İşte benim zorlama dediğim böyle birşeydi :) Sen daha güzel ifade etmişsin.
Ama parça gene idare eder yahu, daha ne kötülerini gördük.

Amaan petrol ...
Operaaaa :pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İşte benim zorlama dediğim böyle birşeydi :) Sen daha güzel ifade etmişsin.
Ama parça gene idare eder yahu, daha ne kötülerini gördük.

Amaan petrol ...
Operaaaa :pr:

abi bıttır bıttır düz şiir okuyan bir sapa kim oy verir...:p iç piyasayı kandır gıcıkla ama orada olmaz...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Biz bu yarışmaya Alyazmam-serenler-kerimoğlu-Cemilem .türü teke yöresi türkülerile grisek adam akıllı oynayan bi ekip kursak 1. oluruz:D

abi adamlar zaten yabancı biz niye yabancı kendi dillerindeki müzikle katılıyoruz.adamlar bizim zeybeklerimizi dinleyip izleyecekler valla coşarlar....

bana gördir kendi yorumum saçma geleblr sizede.)
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Şimdi siz güleceksiniz ama 1. lik garanti ediyorum Tarık Mengüç "Şakşuka" nasıl? :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst