İşte Eurovision Şarkımız

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
haklsın abi ben öyle anladım o yüzden öyle yazdım k.bakma

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 ----------



pardon o zaman

bizde müslüman evladıyız...çoluğumuz çocuğumuz var...insanların dış görünüşleriyle alay etmek ayıplamak bizim aldığımız terbiye ve iman gereği yoktur zaten...badem bıyıklılara takıntılıyım bu aralar...sadece bu hükümetin bürokratlarıyla alakalı bir antipati...:cat:
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
138
bizde müslüman evladıyız...çoluğumuz çocuğumuz var...insanların dış görünüşleriyle alay etmek ayıplamak bizim aldığımız terbiye ve iman gereği yoktur zaten...badem bıyıklılara takıntılıyım bu aralar...sadece bu hükümetin bürokratlarıyla alakalı bir antipati...:cat:[

haklısın abi bendede war o antipati
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst