- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
haklsın abi ben öyle anladım o yüzden öyle yazdım k.bakma
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 ----------
pardon o zaman
bizde müslüman evladıyız...çoluğumuz çocuğumuz var...insanların dış görünüşleriyle alay etmek ayıplamak bizim aldığımız terbiye ve iman gereği yoktur zaten...badem bıyıklılara takıntılıyım bu aralar...sadece bu hükümetin bürokratlarıyla alakalı bir antipati...:cat: