işte en deli kros tırmanıcıları

Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
27
abi hakketen manyaklar ama en sondakine helal olsun çıkıyor :) emeğine sağlık
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
benim kadar olmasalarda idare eder benden ders almaları gerek.teşekkürler:)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Evet ileri derecede kırık bu arkadaşlar.Adrenalinde bir yere kadar bunlar dozu kaçırmış.:queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Tepeyi çıkan az kişivar herhalde.Gerçekten en tepede zorlanıyorlar.:)Paylaşımın için sağol
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
adamlar motorları bir kerelik kullanıyo heralde.ordan motor düştümü bi daha kullanılmaz...:mrgreen:
bazılarındada motoru tutuyolar adamı bırakıyolar adam düşüyo..:queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bence ss ile hız tutkusundan daha heyecanlı birşey, adamlarda yüksek seviyede manyak yabii.
youtubeda da hill climb biye bakıldığında değişik videolarını bulabilirsiniz,
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok iyiymiş. Nasıl da tırmanıyorlar. Normal bir insan ayakla bile çıkamaz ama adamlar motorla çıkıyor.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
[YT]Clf-Oc82jOw[/YT]

:cat::queen::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst