işte el emeği

Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
53
ben custom tarzı sevmem şahsen ama bu değişik bi çalışma olmuş.ne de olsa el emeği var işin içinde ellerine sağlık ne diyelim kazasız belasız kullan inşallah.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
79
kardesım elıne saglık allahtan kötü birsey yazmamıslar.ben motorun resmini koydum mıllet dalga gecmıstı.hepsı degıl tabı ama olsun ben yınede cok alındım neyse el emegıne saygım sonsuz cok ıyı olmus.:cat:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
grnt009pv2.jpg

grnt012iu6.jpg

grnt016lu3.jpg

grnt018us1.jpg

grnt019jj9.jpg

grnt019vb8.jpg

grnt003mv9.jpg

valla resim işinde acemiyiz arkadaşlar olduğu kadar
bu arada motor mondial agk 125
bir de böyle bakalım :)
yalnız resimler forum için büyük olmuş resimler ile ilgili açılmış bir başlık olması lazım oradan daha detaylı bilgi alabilirsin.:cat:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok güzel yapılmış bir çalışma... itina ile her köşesine ilgi gösterilmiş... Tebrik ediyorum...

Ama ön fren benimde ilgimi çekti :) BU motoru bu halde kullanıyormusun?
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
zaten her motorcunun kendi motosikletini yapma hayalleri olurmuş arkadaşımzımkı hayalsende öte süper olmuş keşke herkeş bunu yapsa
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
güzel olmuş,ilgi çekeceği kesin:) etrafdaki gözler senin üzerinde olacak şimdiden belli :p:)
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
178
ben de tam tersine motorumu spor yapma aşamasındayım :)

beyaz yanak benimkinde böyle durdu... sizce nasıl?
motorumpg5.jpg
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bugün bu sitede bi hortlak var ama hayırlısı.::evil::::eek:hmy::...eski topic hortlakçısı..::xs26::
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ben de tam tersine motorumu spor yapma aşamasındayım :)

beyaz yanak benimkinde böyle durdu... sizce nasıl?
motorumpg5.jpg

adanalım spor yapmak istiyorsan istiyorsan ön çamurluğun üstünden biraz kestir,arkadaki taşıma aparatını sök,arka stopu koltuğa yakın olarak yer deyiştir ve aynaları yana doğru ver:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
valla resim işinde acemiyiz arkadaşlar olduğu kadar
bu arada motor mondial agk 125

valla tam istediğim şekilde bitiremedim ama havalar düzelince modifiyeye devam edicem. (boya hariç tüm işçilik kendimin)

MONDIAL 125 kt degılmı bu yahuu dıkkatlı bakın
Arkadaş belirtmişti babocan:rendeer:.Biz dikkatli baktıkta bide sen dikkatli baksaydın ya paşam.. Buarada bugün dediğim gibi ''eski topic hortlakçısı'' var..Dikkat her an karşınıza çıkabilir.BÖÖÖÖÖ:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana kanuni breton un modelleri vb. geli ama ..
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
çok güzel olmuş.bu modele sevgim bir kat daha arttı.kesik egzoz harika görünüyor.
keşke kırmızıdan farklı renklerini de üretse mondial.asyanın mavisi daha güzel duruyor bence ama mondial kadar yaygın değil.
adanaly beyaz yanak zaten bulara çok yakışıyor ama motorun daha klasik durmasına sebep oluyor
sport yapmak için söylelenlere ek olarak bir de gidonu daha alçak bir modelle ayrıca koltuğu da uyarsa ybr tipi bombeli bir kotukla değişebilirsin.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst