- Katılım
- 26 Kas 2006
- Mesajlar
- 53
ben custom tarzı sevmem şahsen ama bu değişik bi çalışma olmuş.ne de olsa el emeği var işin içinde ellerine sağlık ne diyelim kazasız belasız kullan inşallah.
bir de böyle bakalım![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
valla resim işinde acemiyiz arkadaşlar olduğu kadar
bu arada motor mondial agk 125
ben de tam tersine motorumu spor yapma aşamasındayım
beyaz yanak benimkinde böyle durdu... sizce nasıl?
![]()
valla resim işinde acemiyiz arkadaşlar olduğu kadar
bu arada motor mondial agk 125
valla tam istediğim şekilde bitiremedim ama havalar düzelince modifiyeye devam edicem. (boya hariç tüm işçilik kendimin)
Arkadaş belirtmişti babocan:rendeer:.Biz dikkatli baktıkta bide sen dikkatli baksaydın ya paşam.. Buarada bugün dediğim gibi ''eski topic hortlakçısı'' var..Dikkat her an karşınıza çıkabilir.BÖÖÖÖÖ:queen:MONDIAL 125 kt degılmı bu yahuu dıkkatlı bakın