:cat: :cat: :cat:saat 23 gibiydi evde ailece tv izliyorduk baktım DAKAR fln, 2 abim gidiyor, uğurlama fln.. dedim baba bak kesin bunu bizim siteye yayınlayacaklar görürsün.. ertesi gün girdiğimde sitedeydi.. meğerse haberi yayınlanmadan fotolar koyulmuş.. MT sizleri seviyorum.. Herkese başarılar..
Yolcu abilerime de başarılar.. inşAllah başarılı olup dönerler..