UsTuRa Katılım 5 May 2007 Mesajlar 286 2 Mar 2008 #21 beati geçen migrosun aşağısında gördüm ön farlar güzel olmuş esim varsa atıın onuda
yürekçe Mersin İl Temsilcisi Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 10,372 2 Mar 2008 #22 scooterlardan midem bulanyo. hiç sevemiyom o makinaları yaaa.