İşte Buda YZF R-125' in 2. test videosu

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
İşte Buda YZF R-125' in 2. test videosu fiyatı 3.595,00 €

ben yorum napmıcam :cat:

he bide 134 km/h kadar çıkmış maşallah..!


bu arada almanyada fiyatı 3.595,00 €

[YT]Wf-bKQkEQzw[/YT]
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cıbır 125 ten sonra çok tutulur bu hadi millet gözünüz aydın..

utanmaz arlanmaz bide striptiz yapıyo..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
cıbır alanlar bunu görünce kafalarını duvara vuracağa benziyor.125 lik olmasına rağmen abilerini aratmıyor
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
85
Ben de yamaha kullanıcısıyım ama bence honda cbr daha çok tutulur. CBR nin tipi daha güzel.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
cıbır 125R 140 yapıyordu, Bu biraz yavaş kalmış ona göre tabii 134km/s yapıyorsa. Ayrıca 12.5hp lik ybr 125te 130 görebiliyor...
Bu arada vidyodaki motorun hız göstergesi MPH mı yoksa KMH mı ???
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
125 den ziyade 250cc race gelseydi daha çok tutardı gibime geliyor.:cat:aynı fiyata
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
de bunun almanya fiyatı 6500 ytl ye yakın...
türkiye fiyatıyla tahminiimce 2 tane cbr alınır :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ilk defa bu kadar dikkatli baktım, güzel bişimiş bu yzf 125
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
evet turkıyede baya bı pahalı olur cbr ın yanına yanasamaz fıyat olarak bence nerdeyse hyo gt250r la aynı fıyat o daha cok tercıh sebebı olur bence...ama zevkler ve renkler tartısılmaz....guzel gorunuo motor yaaa benım hosuma gıdıo ama cok pahalı olck
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
km olayını merak etmeyin arkadaşlar, türkiyede cbr ye 160km/s yaptıranlar buna da 170km/s felan yaptırırlar heralde

:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
performans olarak yzf 125 cıbırdan üstün bi motor değil.yzf cıbır dan 10 kilo daha ağır 10 kilo nedir ki demeyin 125 lik bi motor için cok onemli.bu fiyatlarla yzf turkiyede tutunamaz onu yerine millet 250cc hyo alır.ondan daha kalıplı hem.125cc nin ikinci el pazarı kıymete binicek bence
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
cbr ıle arasında bın ytlcık bı fark var zaten mılet bıktı yaw cbr den:mrgreen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman olsun arkadaşlar.. her halikarda kimse cbf250 yada gt250 dururken aynı parayı ona vermez.. hele fazlasını hiç vermez.. yani numunelikler olur bittabi orası ayrı :) ama adı üstünde anca numunelikler alır :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun. inşallah isteyenlerin alabileceği bir fiyata getirirler
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
motorun testini yapan adam bir Fransız. Fransızca konuşuyo. Bu motor benim kanatim Türkiyede tutmaz. Sebebi vergilere bakınız lütfen:) İspanyanın Valencia pistinde test yapıyorlar ancak kafama takılan bir şey var. Görüntüleri izledim ama hiç birinde 70 km hızın üstüne çıktığını görmedim. Birinci viteste 36 km hız yapıyor max devrindeki avatrımdaki çançin çon bile birinci viteste 50 kmh yapıyor. Burdanda yaptığım mantıkla ancak bu motor 120 kmh geçmez diye tahmin ediyorum. ya sizce?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst