Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
cıbır 125R 140 yapıyordu, Bu biraz yavaş kalmış ona göre tabii 134km/s yapıyorsa. Ayrıca 12.5hp lik ybr 125te 130 görebiliyor...
Bu arada vidyodaki motorun hız göstergesi MPH mı yoksa KMH mı ???
evet turkıyede baya bı pahalı olur cbr ın yanına yanasamaz fıyat olarak bence nerdeyse hyo gt250r la aynı fıyat o daha cok tercıh sebebı olur bence...ama zevkler ve renkler tartısılmaz....guzel gorunuo motor yaaa benım hosuma gıdıo ama cok pahalı olck
performans olarak yzf 125 cıbırdan üstün bi motor değil.yzf cıbır dan 10 kilo daha ağır 10 kilo nedir ki demeyin 125 lik bi motor için cok onemli.bu fiyatlarla yzf turkiyede tutunamaz onu yerine millet 250cc hyo alır.ondan daha kalıplı hem.125cc nin ikinci el pazarı kıymete binicek bence
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman olsun arkadaşlar.. her halikarda kimse cbf250 yada gt250 dururken aynı parayı ona vermez.. hele fazlasını hiç vermez.. yani numunelikler olur bittabi orası ayrı ama adı üstünde anca numunelikler alır
motorun testini yapan adam bir Fransız. Fransızca konuşuyo. Bu motor benim kanatim Türkiyede tutmaz. Sebebi vergilere bakınız lütfen İspanyanın Valencia pistinde test yapıyorlar ancak kafama takılan bir şey var. Görüntüleri izledim ama hiç birinde 70 km hızın üstüne çıktığını görmedim. Birinci viteste 36 km hız yapıyor max devrindeki avatrımdaki çançin çon bile birinci viteste 50 kmh yapıyor. Burdanda yaptığım mantıkla ancak bu motor 120 kmh geçmez diye tahmin ediyorum. ya sizce?