Işte Buda Benim Efsanem...

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
dostum hayırlı olsun.ne güzel anlatmışsın olayları.iki olayada Allah pişman etmesin.:rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bu motorda cok gusel enduro / touring potansiyeli var bakalim biri birgun modife edip bunu yapacak bende tebrikler diyecem ama kim cikacak o sirasidi belli olmaz:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Hayırlı olsun Cihan.

Fakat yazıyı öyle bir yazmışsın ki.

Evlenmek motor almaktan daha kolay gibi bir sonuç çıkıyor.:)

Bi daha gözden geçir istersen.

Gittim evlendim.
Sonra düşündüm düşündüm. Motor almaya karar verdim.
Bakkaldan ekmek alır gibi evlenilmez abicim ama yazı öyle anlaşılıyor. :mrgreen:

Şaka yapıyorum sakın alınma...

Eşine ve sana mutluluklar dilerim... :rendeer:

Allah bir yastıkta kocatsın....

dostum teşekkür ederimevlenmek motor almaktan daha zor biliyorum ve bu evlilik olayını ben tam 14 aydır düşünüyorum hatta inanmazsın tam 6 tane kız görmeye gittim ama bana uygun olanını sonrada 6. da buldum ve 9 aydırda nişanlıyım,geçen pazarteside nikah işlemlerini yaptık asıl evlilik yani dügün haziranda,alınmadım sadece cevap verdim dostum,terkardan saolasın,:cat:

dostum olay şöylemi...bizi ananelerimizde var olan önce nikahı kıyıp dünya evine düğünden sonra giricen dimi...yani sadece imza atıldı galiba...


cbf hayırlı olsun...o kadar istedinki...yani yakışır...sonunda muradına erdin...rodajdasın ama yinede Tekirdağda motoru ıslatırız artık...köfteler sendennn...:queen: şaka len...zaten giren girmiş...birde sırtına yük bindirmeyelim...80 i geçmicez kanka...topiği takip ediyon dimi...



tekrardan hayırlı uğurlu olsun...Allah kaza bela vermesin...
aynen öyle metehan abicim görücü usulü olup tam 6 kıza baktım ve nişanlandım olay bundan ibaret bizde de böyle,sevip de evlenenlere saygım sonsuz ama bizim ailede sülalede böyle.


tekirdag gezisine kimse gelmezse ben edirneye gidicem valla haberiniz ola,
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav bizim Tekirdağ gezisini mındar etmeye çalışıyolar ama nafile tabi...güzel bir gün olacak...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Cihan dostum yeni motorun öncelikle hayırlı olsun, nihayet bir motor almana ve iyi,sağlam, güven hissi veren bir motor almana cok sevindim. Senın adına gerçekten yüzüm güldü.

Yanlız birkaç bişi söylemek istiyorum;

Honda fiyatlarda indirim yapmış diyor herkes ( SS ve ST makinelerde göremedim indirimi ama cbf150 400ytl kadar düşmüş) bu indirimlerden yararlanabildinmi?

Şansa bakki tamda yağmurlu günemi denk geldin motoru almak için? :( üzüntü verici.

Evlendim diyorsun? olm bu nebiçim evlilik yaw? sadece nikah mı yaptırdın yoksa gerçekten evlilik düğün falanmı? iyide karının yanına gitsene ne motorlarla ugraşıyorsun? :) Mutluluklar diliyorum.

dostum indirim söz hesabı hem cbf 150 ye indirim dokunmamış bugun özen motda idim plakamı almak için yok öyle bişey yüksek cc li motorlarda varmış.
degişmiş ama hesap gene aynı bak hesaplayalım,
önceden cbf 150 honda fiyat listesinde 3990+200 plaka etti 4190ytl idi
şimdi 3640+ 200 plaka etti mi 3840 zaten motorun bayi fiyatı,
şu anda plaka dahil 3800 ytl bend ebu fiyata aldım .
evlendim ama kalem hesabı dügün de var ilerde,ok.motor benim ikinci aşkım...:cat: :cat: :cat:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Mutlu bir yuva, sağlıklı ve hayırlı bir aile dilerim. Ayrıca yeni motorun da hayırlı olsun, iyi bir tercih yapmışsın. Güle güle, keyifle, kazasız kullanırsın inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst