- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
- Konu Yazar
- #1





düşünmekten kafam yorulmuştu,neyi bekliyordum neyi düşünüyordum bende bilmiyordum,motorumu sattım bundan tam bir ay önce,151 rs monial,sonra kankamın motorunu kullanıyordum onuda sattım,150 zat mondial,iki hafta içinde, sonra motorsuz kaldım,bazen araba ile iş gidip geldim sonra saga sola araba ile gitmeye başladım ama yüzüm hiç gülmedi,memlektime gitmek zorundaydım nikah işlemleri için
iki günlügüne iş yerimden izin aldım üzgün üzgün buruk bir sevinçle,nede olsa evlenmeye nikah kıymaya gidiyordum pazar sabahı yola çıkıp gittim hikah işlemlerimi halledip geri döndüm o gecesinden sevinmeye başlamıştım evlenmiştim ama motorsuzdum tam seviniyordum derken motosiklet alkıma geliyor sevincim yarıda kalıyor,sabahın 6 sında otogardan indim aklıma
gene motor almak geldi sonra ögle saatlerinde kalktım arabaya bindim dogru motocuya bana cbf 150 lazım dedim tamam verelim dedi işlemleri yaptık artık bir HONDA CBF 150 motorum olmuştu,acele ile aldım motoru plakasız halde,şimdi çok ama çok mutluyum hem evlendim hem motorlandım.herkeze teşekkür ediyorum.