Işte Buda Benim Efsanem...

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748





düşünmekten kafam yorulmuştu,neyi bekliyordum neyi düşünüyordum bende bilmiyordum,motorumu sattım bundan tam bir ay önce,151 rs monial,sonra kankamın motorunu kullanıyordum onuda sattım,150 zat mondial,iki hafta içinde, sonra motorsuz kaldım,bazen araba ile iş gidip geldim sonra saga sola araba ile gitmeye başladım ama yüzüm hiç gülmedi,memlektime gitmek zorundaydım nikah işlemleri için
iki günlügüne iş yerimden izin aldım üzgün üzgün buruk bir sevinçle,nede olsa evlenmeye nikah kıymaya gidiyordum pazar sabahı yola çıkıp gittim hikah işlemlerimi halledip geri döndüm o gecesinden sevinmeye başlamıştım evlenmiştim ama motorsuzdum tam seviniyordum derken motosiklet alkıma geliyor sevincim yarıda kalıyor,sabahın 6 sında otogardan indim aklıma
gene motor almak geldi sonra ögle saatlerinde kalktım arabaya bindim dogru motocuya bana cbf 150 lazım dedim tamam verelim dedi işlemleri yaptık artık bir HONDA CBF 150 motorum olmuştu,acele ile aldım motoru plakasız halde,şimdi çok ama çok mutluyum hem evlendim hem motorlandım.herkeze teşekkür ediyorum.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun dostum allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin , gerçi biraz geç açtın ama yarın çoşar senin topik meraklanma;)
 

YTN

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
14
Öncelikle sana mutluluklar dilerim. Tebrik ederim.

Motorunu da kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
202
hayırlı olsun kazasız belasız binersin inşallah herkes motorlanıyor ya darısı başıma :)
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
adaş, motorun hayırlı olsun:wiinkk:
kazasız belasız binersin inşallah, ayrıca da mutluluklar dilerim, allah bir yastıkta kocatsın :rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2007
Mesajlar
76
düşünmekten kafam yorulmuştu,neyi bekliyordum neyi düşünüyordum bende bilmiyordum,motorumu sattım bundan tam bir ay önce,151 rs monial,sonra kankamın motorunu kullanıyordum onuda sattım,150 zat mondial,iki hafta içinde, sonra motorsuz kaldım,bazen araba ile iş gidip geldim sonra saga sola araba ile gitmeye başladım ama yüzüm hiç gülmedi,memlektime gitmek zorundaydım nikah işlemleri için
iki günlügüne iş yerimden izin aldım üzgün üzgün buruk bir sevinçle,nede olsa evlenmeye nikah kıymaya gidiyordum pazar sabahı yola çıkıp gittim hikah işlemlerimi halledip geri döndüm o gecesinden sevinmeye başlamıştım evlenmiştim ama motorsuzdum tam seviniyordum derken motosiklet alkıma geliyor sevincim yarıda kalıyor,sabahın 6 sında otogardan indim aklıma
gene motor almak geldi sonra ögle saatlerinde kalktım arabaya bindim dogru motocuya bana cbf 150 lazım dedim tamam verelim dedi işlemleri yaptık artık bir HONDA CBF 150 motorum olmuştu,acele ile aldım motoru plakasız halde,şimdi çok ama çok mutluyum hem evlendim hem motorlandım.herkeze teşekkür ediyorum.

İŞte gerçek motosiklet aşkı bu olsa gerek, gerçekten tebrik ederim seni bu aşktan dolayı umarım bu aşk hiç bitmez. :)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Cihan.

Fakat yazıyı öyle bir yazmışsın ki.

Evlenmek motor almaktan daha kolay gibi bir sonuç çıkıyor.:)

Bi daha gözden geçir istersen.

Gittim evlendim.
Sonra düşündüm düşündüm. Motor almaya karar verdim.
Bakkaldan ekmek alır gibi evlenilmez abicim ama yazı öyle anlaşılıyor. :mrgreen:

Şaka yapıyorum sakın alınma...

Eşine ve sana mutluluklar dilerim... :rendeer:

Allah bir yastıkta kocatsın....
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun gule gule kullan........
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Abi yengeyi ihmal etme aman diyim sonra aranız bozulmasın :) İki güzel şeyde hakkında hayırlı olur inşallah... :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
hem bi yastikta kocayin..hemde hayirli olsun diyim..:) cocuk olmadan bol bol esinizle motor zevkini yasayin..:) ALLAH kaza bela vermesin.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı uğurlu olsun
aynı zamanda bir yastıkta kocayın :rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
74
hayırlı uğurlu olsun.merak ettiğim şey,indirimden önce mi sonra mı aldın?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Cihan dostum yeni motorun öncelikle hayırlı olsun, nihayet bir motor almana ve iyi,sağlam, güven hissi veren bir motor almana cok sevindim. Senın adına gerçekten yüzüm güldü.

Yanlız birkaç bişi söylemek istiyorum;

Honda fiyatlarda indirim yapmış diyor herkes ( SS ve ST makinelerde göremedim indirimi ama cbf150 400ytl kadar düşmüş) bu indirimlerden yararlanabildinmi?

Şansa bakki tamda yağmurlu günemi denk geldin motoru almak için? :( üzüntü verici.

Evlendim diyorsun? olm bu nebiçim evlilik yaw? sadece nikah mı yaptırdın yoksa gerçekten evlilik düğün falanmı? iyide karının yanına gitsene ne motorlarla ugraşıyorsun? :) Mutluluklar diliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst