THE_LANCET Katılım 18 Şub 2006 Mesajlar 2,956 3 Şub 2009 #41 İyi düşünmüşler. Rahat rahat gezerler işte...
okayyorukcuoglu Katılım 17 Ağu 2007 Mesajlar 1,470 5 Şub 2009 #43 çinliler yapmış türklerde kendine göre geliştirmiş görüntü bozuk ama rahattır
muratgergerli Katılım 15 Mar 2006 Mesajlar 3,510 5 Şub 2009 #46 "Türkiye'de kriz yok kardeşim" diyenlere güzel bir cevap bence..:mrgreen: