İşte bizim Türklerin akıl almaz icatı :)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Yer bursa
Resmi çeken mCk pıstafa =))


Kırılan sandalye çöpe atılmaz ne yapılır bakın =))


IMG0117A.jpg



IMG0118A.jpg




IMG0119A.jpg
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
erhancım saolasın ızmırın gulu fotografları koydugun ıcın eme saygı lutfen
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
tasır tasırr gormen lazımdı hocam adam cok emek sarfetmıs onu oraya ttturmak ıcın:p
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
Çok yaratıcı olmuş 10 numara ya hem de ucuza mal etmişsiniz:cherry::queen: Ama döşemeyi değiştirme ihtimaliniz varsa daha güzel olur siyah deri üstüne şekilli bişeyler:)
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
Çok yaratıcı olmuş 10 numara ya hem de ucuza mal etmişsiniz:cherry::queen: Ama döşemeyi değiştirme ihtimaliniz varsa daha güzel olur siyah deri üstüne şekilli bişeyler:)

arkadsım bız yapmadık ben sadece bı yerde gordum ve fotografını cektım ve bunuda vascoya yolladım oda sızınle paylastı o yuzden malesef deıstıremıyz dosemeyı ama vasco photoshop varmı sende bende yok varsa hemen degıstır dosemeyı
 
Katılım
20 Ara 2008
Mesajlar
26
ilginçve güzel olmuş ellerine yapanın ama güvenipte sırt yaslamak ona bilemiyorum artık :D güzel aslındada sırt yaslama meselesi çok düşündürücü arkasına alcagı yolcunun Allah yardımcısı olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
modernizimin bir başka acıdan görünen yüzü. ben bu çalışmaya giderken ince belli çay bardagında kalan cay yaprakları diye adlandırıyorum


imza salvadore deli :mrgreen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Adam bildiğin sisibar olarak kullanmış sandalyeden arta kalanları, çok acaip/ilginç bir olay yok.İmkanı olsa farklı birşey yapardı.Türkiye gerçeği.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst