- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
öncelikle hoş geldin:rendeer:
motora ne bulursan doldurmuşsun motor arada kaybolmuş,
photoshop efektleri güzel olmuş:cat:
kusura bakmada, geç olmadan sen nickini değiştir istersen
geçti abi geçti
hoş geldin motürün de çok güzel, tam saksofoncu motoru:queen:
müzisyenmisiniz arkadaşım