işte benm scooterum yhani bebeğim(yeni üye ben)

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
öncelikle hoş geldin:rendeer:

motora ne bulursan doldurmuşsun motor arada kaybolmuş,

photoshop efektleri güzel olmuş:cat:

kusura bakmada, geç olmadan sen nickini değiştir istersen

geçti abi geçti:p
hoş geldin motürün de çok güzel, tam saksofoncu motoru:queen:
müzisyenmisiniz arkadaşım:)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
aramıza motorunla katılman sevindirici ikinizde
hoşgeldiniz hayırlı olsun motorun bu arada.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun uyelık.kazasız belasız kullan ınsallah...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Motoru pek beğenmedim..Üzerine alınma..Güle güle bin... Ama nickin orijinal miş....:queen:

Bende ardahan ın plakası yapayım bari nickimi....:queen:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
yha herkez nickime taktı kafayı bu sizin bildiğiniz o saxo dan değil bu citroenin saxo adlı arabasından gelio bnm nickim o aracı çok sevdiğim için nickimde saxo adını kullanıyorum ve birazda değişik olsun diye saxofon yaptım onn için bir daha lütfen nickimle dalga geçmeyin!!!!!!
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Kardeşim bendede aynı tip bi motor var.
Ugulama motoru gibi olmuş ne ararsan var sadeliq sıfır
Zevkler ve renkler tartışılmaz ön farlarla türk bayrağı yakışmış bide arka far egzos ta ii olmamış

Hızları nasıl peki???
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
oncelıkle hosgeldın bence nıck ı degısme muzısyen ruhunu ortaya cıkarmıs.baslıgı degıssen daha ıyı olur.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu çok şekil olmuş . ama motorlar düşecek gibi.
6kz8f20.jpg
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
saxomu:) Dalga geçmekden değilde nikinin orjinalliğini gördüm öyle girdim başlığına.Hoş geldin bu arada.Motoru senin beyenmen önemli beyeniyorsan bence sorun yok:cat::rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Bu çok şekil olmuş . ama motorlar düşecek gibi.
6kz8f20.jpg

yok usta merak etme düşmez yan ayaklıklar okadr çok yatıyorki özellikle bnm motorda bağzı yerlerde debriyaj kutusu yere çarpıyo :D bu arada motoruma abarth egzoz taktım en yakın zamanda yeni fotolarınıda koyucam ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst