işte benim yeni motorum roadstar 250

Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
hayırlı olsun güzel motor ama canta fln al motor biraz agır dursun ): kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
aaaaa bu motor bizim dükkana gelen jant telleri küflenmiş motora ne kadarda çok benziyooooo
Neyse hayırlı olsun yinede biz ıslattık bile ama :p
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Aydın motorun hayırlı olsun. Egsozlar açıkken sesi gerçekten harika oluyor. Zaten benim motorun sesini sende duydun :)

Artık seni de gezilermize bekliyoruz. Bu arada burgazdaki usta motorun bakımına nekadar alıyordu benim motorun bakımı geldide :)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazasız Belasız ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hani eksozları açtıracaktın?neoldu?
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
güle güle kullan kazasız belasız al fikir olsun eksozlar :cat:

cimg0080ie4.jpg


eksozları kendi istegimler daha buyuk yaptım yani deiştirdim :mrgreen:
motorun sesi extra deişiyo :D emin ol


cimg0071bs8.jpg


benım eleman :D
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
29
eksozları açtırdım dostlar eyvallah.şimdi farklı şeyler düşünüyorum mesela arka çamurluk çok yüksek duruyo onu nasıl lastiğe sürtmeden daha yakın yapabilirim diye fikri olan varsa beklerim..!
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşım bence motorun eksozunu hiç bozma bana göre herşeyin orjinali güzel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst