işte benim motosikletim

Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
yeni aldıgım motorsikletimin resimlerini sizlerler paylaşmak istedim..((digiboy26 (sinan abim)çok teşekkür ediyorum.Resimleri koymayı ondan ögrendim.))
photo0035ii3.jpg
photo0037fa7.jpg
photouy5.jpg
photo00jh7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
hayırlı uğurlu olsunda sinan abin resimleri koymana izin vermemiş herelde :p
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
he şimdi oldu biraz fluuu çekmişsin fotoları ama motorun güzel olunca onu kapatmış tekrar hayırlı olsun :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
tam öğrenememişin.

sen sinan abiye tekrar sor resimLer yok:):):S

hayırlı olsun arkadaşım resimleri bekliyoruz

hayırlı olsun ama eee resimler nerde?
:)

hayırlı uğurlu olsunda sinan abin resimleri koymana izin vermemiş herelde :p

dersleri iyi takip etmedin heralde?

zaten parmaklarımı hissetmiyorum :) seviyom keratayı :cherry: hayırlı olsun taylan. :)
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
arkadaşlar ilk defa resım koyuyorum kusura bakmayın ilk olunca bukadarda hatalar oluyor....
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
hadi hayırLı olsun ; Kazasız sürüşler :)

çok teşekkür ederim..

motorun hayırlı olsun güle güle kullan

teşekkürler....

zaten parmaklarımı hissetmiyorum :) seviyom keratayı :cherry: hayırlı olsun taylan. :)

saol sinan abi teşkür...

hayırlı olsun ama eee resimler nerde?
:)

saol teşekkür ettim..

hayırlı uğurlu olsunda sinan abin resimleri koymana izin vermemiş herelde :p

teşekkür ettim....

hayırlı uğurlu olsunda sinan abin resimleri koymana izin vermemiş herelde :p

hayırlı olsun arkadaşım resimleri bekliyoruz

saol teşekkür ettim resimler geldi sonunda yaptım:) (sinan abi saolsun)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst