of of nediyeyim ben sana yiğenim ne diyeyim,motora diyecek bişey yok ama sana diyecek çoook şey var motoruna güvenipde sakın hız yapma,artistik hareketler slalom falan hiç yapma kasksız sakın kullanma 50 km hız da düşsen beynin bici bici gibi olur allah korusun tamammı ciğerim sana abi tavsiyesi amcada diyebilirsin.