İşTe benim moTor

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
12
bu motor ilçedeki bütün pejoları geçiyor
viteslilerin arkasından kalmıyo
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
hız herşey değildir. geçip geçememen benim için hiçbirşey ifade etmiyor. güvenli sürüşler
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Sana Sordukmu Hıh :p



:D

ÜStünde yazan yabancı yazıların anlamlarını biliormusun?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman kardeş dikkatli kullan :cat:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
14 yasinda senin trafikte motorla ne isin var? Kask taktigindan bile supheliyim acikcasi
 
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
35
daha çok gençsin dikkat et iyi motor kullanıyo olman dikkatsiz veya hızlı olman anlamına gelmez
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
of of nediyeyim ben sana yiğenim ne diyeyim,motora diyecek bişey yok ama sana diyecek çoook şey var motoruna güvenipde sakın hız yapma,artistik hareketler slalom falan hiç yapma kasksız sakın kullanma 50 km hız da düşsen beynin bici bici gibi olur allah korusun tamammı ciğerim sana abi tavsiyesi amcada diyebilirsin.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
12
benim yaşadığım ilçede trafik fazla yoğun değil
hem ben bu motorla ihtiyaç olmadıktan sonra trafiğe çıkmıom

ne artisLiği ben asrtisLiği faLan sevmem benim ihtiyacım oLduğunda binerim tmm
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst