işte acı gerçek ülkemizdeki sürücü kültürü seviyesi

Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
ehlıyet veren kurumları da ozelleştırmelerı gerekıyor...TUVTURk başladı su an farı stopu yanmayan arabaya denk gelmek bınde bır. bu da ozelleşse adam yapar 5 yıl da bı kontrolunu. bakar goz nasıl nızam nasıl baktı adam bıtmış alır ehlıyetı elınden. Turkıyede al ehlıyetı ertesı gun kör ol kımse ehlıyetı sormuyor. Oradakı ınsanların bazıları kamera karşısında şaşırıyor evet bende şaşırırdım ne iş dıye. evet kamyoncu dayıya dıyecek bırşey bulamıyorum. bunlar yolda motosıkletı saymaz duraktakı ablamızı sayar. Cahıllık dıyorum. Ve bela okuyorum:pr:
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
ehlıyet veren kurumları da ozelleştırmelerı gerekıyor...TUVTURk başladı su an farı stopu yanmayan arabaya denk gelmek bınde bır. bu da ozelleşse adam yapar 5 yıl da bı kontrolunu. bakar goz nasıl nızam nasıl baktı adam bıtmış alır ehlıyetı elınden. Turkıyede al ehlıyetı ertesı gun kör ol kımse ehlıyetı sormuyor. Oradakı ınsanların bazıları kamera karşısında şaşırıyor evet bende şaşırırdım ne iş dıye. evet kamyoncu dayıya dıyecek bırşey bulamıyorum. bunlar yolda motosıkletı saymaz duraktakı ablamızı sayar. Cahıllık dıyorum. Ve bela okuyorum:pr:

aynen katılıyorum . Özelleştirme yanlısı değilim ama özelleştirmenin ne kadar faydalı oldugunu gün be gün anlıyoruz .
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Bu tip insanların bırakın İstanbul' a gelmesini kendi köyünden dışarı çıkmasını bile yasaklayacaksın!!!:pr:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Kamera görünce şaşırma olayı var bunlarda biraz ama elbette tek sebep bu değil. Yalnız transitteki tam malmış hakikaten. Koca yazıyı eliyle kenara alıp halen kartı okutmaya çalışıyor. Hani bir defa yaparda insan, uyarı alınca bir bakar nedir o yazı diye. Herif yazıyı görmemek için adeta inat ediyor. Onun da okuma yazması okmayabilir. :pr:

Düşünün okuma yazması yok diyoruz. Ve bu adamlardan empati bekliyenler var. İyimiserliklerine hayranım.

Bir de bu tipleri savunan arkadaşlar çıkmış, şaşkındır dalgındır vs. diye. Yahu bu adam uzaydan mı geldi. Bangır bangır tüm tv haberlerinde, bayram daha başlamadan tüm köprü ve otoyolların bayram tatili boyunca ücretsiz olduğu defalarca söylendi. Hadi okuma yazma bilmiyorsun gazete okuyamıyorsun, kulaklarında mı duymuyor? Peki gözünde mi görmüyor? Önündeki araçlar kart okutuyor mu? İkaz lambalarında yeşil yanmıyor mu?

Sürücü profili hakikaten korkutan cinsten. Ben bu adamlarla aynı yollarda gittiğim için tedirginim. Bana elitist, üsten bakan yaftası yapıştıracak olanlarda heveslenmesin. Bu tiplerlere karşılaşma olasılıkları onların da var. Üzerine sürünce ölümden dönüp uyardığında, "ne var lan?" diye elinde levye ile araçtan inip kaskı kafanda parçalayınca belki bana hak verirsin.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ya nıye sasırıyoruz ki bu adamlar pardon demesını biliyor şahıdım valla şahıdım adam bana vuruyor otabanda girişi kaçırmış sol şerıtten sağa gecıyor hızım 80 cıvarı beraber güneşli sapağına gırdık tek kelıme pardon abı görmedım :pr: aha bunlar gıbı işte
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Devasa uyarıyı okuyamayan adam trafik işaretlerini nasıl okur , 20 cm ötesindeki yazıyı farketmeyen adam motosikleti nasıl farkeder acaba... Bu yüzden onların bizi farketmesini beklemeyin siz onları farkedin...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
komedi dizisinde bu konu ele alınsa senaristler bu kadarını yapmazlar kimsenin bu kafasız olacağını düşünemez kimse ama gel görki bu görüntüler ne bir filmden ne bir diziden hayatın ta kendisi.........
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Yaaaa şu transit kullanan ''işaret parmağı sargılı'' birde kamyoncuya nedense sopayla vura vura bayıltma istediği geldi içimden:silent:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
kamyoncu güzel gayarlıyo terbiyesiz herif ayıp ya ne zaman başladı bayram .....k*yim diyor resmen::angry2::::ranntign ona o kamyonu verendede suç çok
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
186
hadi bunlar cahil

ismet inönü evet diyecekmiş referandumda siz ne diyorsunuz diye sorulan soruya yorum yapan unv. öğrencisi2ne ne demeli...

yazık.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
65
dün gecede önümdeki bmw li genç kgs aletinin önünde durdu kağıdı yırttı kartı okutmaya çalıştı ama okuma yazması olmadığı için değil kafası güzel olduğu için
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Motosikletleri fark edin diye pankart aciyor millet. Adamin okumasi yazmasi bile yok ki , motosikleti fark etmesi gerektigini bilsin. Koprude okuz gibi bakiniyor sadece.

Hukumet te sonsuz tessekur ler ama bunun bedelini kotu oduyecekler. Metrobuslere giyotin bariyer koymak icin ugrasir iken , istanbulun her kosesinde resmi degnecikler ile rant yaparken bu cehaletin bile onune gecme cabasi yok. Bundan sorumlu tum devlet bakanlarinin haddini umarim Turk halki sag duyu ile verecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst