istanbuldan herkese selamlar

Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
1
herkese tekrar selamlar,
ismim yavuz.istanbulda çalışan bir doktorum.bu siteyi bir kaç ay önce farkedip üye oldum.fakat işlerimin yoğunluğundan dolayı bir türlü yazamadım ve uzunca da bir süre takip edemedim.ancak şimdi sizlere merhaba deyip tanışma imkanım doğdu. henüz bir motosikletim yok ama çok kısa sürede alacağım. ne alacağıma karar vermeye çalışıyorum başlangıç için. tabi sizin yazdıklarınızı ve sitedeki bilgileri de dikkate alarak.. herkese tekrar merhabalar...
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mrb :cat: aramıza hoş geldin :cat:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Hoşgeldin.En kısa zamanda gönlüne göre bir motor almanı dilerim...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst