İstanbuldan herkese selam

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben girerim abi
kolda çıkartırım,yatakta sararım:p
giricem diyip girmeyenler utansuın
onur evden mayosunu havlusunu bile aldı:cat:
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
eeee sözümüzü ne zaman yedikki gökhan dimi ama..giremeyen ne oluyordu faşomuydu bu arada gökhan faşo neydi??unutmuşum:):)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
ben girerim abi
kolda çıkartırım,yatakta sararım:p
giricem diyip girmeyenler utansuın
onur evden mayosunu havlusunu bile aldı:cat:

Vllaha cıkardım geldim geldim geldim ayaklrımı soktum tam suya sonrası malum :pale:ama gırıyodum hıc ustunu bıle cıkarmayanlar dusunsun:cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hoşgeldin arkadaşım, umarım katılımcı olursun, olmasanda NGK seni oldurur :p seni feysbuk grubumuzdada görmek isteriz :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
arkadaş sağlam birisi ama referans sakat :queen::queen:

hoş geldin aramıza kardeşim :rendeer::rendeer:

teşekkür ederim ama referansı sakatlayan benim rahat ol yani:):)dimi g k n

hoşgeldin arkadaşım, umarım katılımcı olursun, olmasanda NGK seni oldurur :p seni feysbuk grubumuzdada görmek isteriz :mrgreen:

facebook açmamıştım mazi kovalamasın diye ama yakında inşallah oradada yer alacağım siz nereye biz oraya:)tutku bu vazgeçmeye gelmez
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
kardeş hoşgeldin burhan felekte görmüştüm de tanışmamıştık ::tutkuy::iyi vakit geçirirsin umarım
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hoşgeldin arkadaşım umarım istediğin gibi bir ortamı burda bulursun gerçi arkadaşın burda yabancılık çekmezsin
kendini anlat tanıt biraz diycem de hani ne derler

bana arkadaşını söle sana kim olduğunu söliyim oo misal anlatma sen kendini:queen:
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
hoşgeldin arkadaşım umarım istediğin gibi bir ortamı burda bulursun gerçi arkadaşın burda yabancılık çekmezsin
kendini anlat tanıt biraz diycem de hani ne derler

bana arkadaşını söle sana kim olduğunu söliyim oo misal anlatma sen kendini:queen:

ipucunu doğru yerden yakaladın.kendimi anlatmama gerek kalmadı iyi dileklerin için sağol zamanla zaten daha iyi tanışacağız
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
en kısa sekılde bahsetmısın kendınde sen bakma bu erdınce ımzayı okursa anlıycak .kıyamet gelsede kopsak:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hiç unutmam, seneeee bindokuzyüz çift sıfır
karlı bi yaz günü
kırmızı çoraplarımla dolaşıyorum moda sahillerinde:queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ulen bende bıyıkları kıvırıyodum sana dogru o gece tanışmıştık senle :queen:
sonrada yıllar sonra bi velet aldın geldin karşıma :) bu senin oglun dedin :queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
oo onur gelmiş topic acmısta bnm haberim yok:queen:

hosgeldin abicim sende mutlu yuvamıza:p
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar dediğim gibi toplandığımız zaman daha eğlenceli vakit geçireceğimize eminim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst